תוצאות החיפוש


  1. G

    מגבר מחפש all in one איכותי

    יש משולבים מצויינים !!! לא פשרה ולא בטיח . אך מחירם גבוהה קח בחשבון.
  2. G

    שילוב מגבר ורמקול

    שילוב מנצח לרמקולים של DYNAUDIO זה הגברה של accuphase . רמקולים מעולים אגב . קצת קשים להנעה אבל לא משהו דרמטי . egel190 לא מספיק ו80 וואט לערוץ בטח שלא . מצריכים הגברה בריאה יותר ועדיף אכותית יותר . בשילוב הנכון תוצאות מדהימות . כמובן שכל מה שמסביב {אקוסטיקה .חלל .כבילה וכו..} צריכים לתמוך...
  3. G

    זהירות LG שולחת מתקינים נוכלים

    מסכים נצרבים כל שני וחמישי . לא ברור לי איך אין תביעה יצוגית בנושא . רוב המתקינים אותו הדבר לאף אחד לא אכפת שרכשת כרגע מסך ב8אלף שח . העיקר למכור לך ביטוח. מתקן תלייה במחיר גבוהה . או כבל HDMI ברמה נמוכה . פשוט בושה
  4. G

    כבל רמקולים

    אני רוצה להביא CLARUS יש לך מושג איך עושים את זה?
  5. G

    הרמקולים הכי טובים בעולם ?

    באתרי אודיו בעולם אכן הרמקול קיבל שבחים רבים מבחינת מראה .
  6. G

    ACOUSTIC ZEN SATORI כבל רמקול

    כבל רמקול 2 מטר כחדש!! BI WIRE /WBT 052-4341393
  7. G

    הבדלים בטעם

    המונח "טיבעי" קצת מטעה . הייתי קורא לזה "נאמן למקור" . לדעתי רוב יצרני הרמקולים גם המוזכרים הנל מיצרים סאונד שיתן חוויה למשתמש. חום. הפרדה .מוסיקליות .במה. צבע. ןכל המושגים שאנו אוהבים להשתמש . כמובן בסולם דרגות כלשהוא כל חברה וסיגנונה . שאני רוצה טיבעי אני קונה כרטיס להופעה . שבת שלום
  8. G

    B&W 803 nautilus

    זוג רמקולים במצב מצויין . צבע WOOD בהיר .מחיר 13.000 שח 052-4341393 גיא
  9. G

    היה אקשן, נגמר, כנסו ותבינו למה זה נגמר.

    אל תגזימו .ס"הכ בחור נחמד עופר .
  10. G

    תחרות בין ציוד מודרני לציוד וינטג

    חחחח. עזוב שטויות יש לך אחלה סט . זה הרבה יותר ממה שצריך
  11. G

    תחרות בין ציוד מודרני לציוד וינטג

    לדעתי וטעמי בלבד = ההשוואה בין מוצר חדיש E5000 שתוכנן ויוצר ב2020-2021 .ל מוצר בן 40 שנה .1982.קצת לא הוגן. כמו כן ההשוואה צריכה להיות בין פרה לפרה או PRE ל PRE ;) ולא בין מוצרים שונים . כיף להתרפק ולשמוע מוצרים מהעבר .אך בהרבה אספקטים מקומם איי שם בעבר.....
  12. G

    תחרות בין ציוד מודרני לציוד וינטג

    כנראה שזה עניין של טעם . היה לי את ה P600 שהוא מגבר נהדר . אך אני חושב שמוצרים חדשים של accuphase נשמעים טוב יותר . בכל מקרה שילוב של חדש וישן {וינטג"} עושה את זה מעניין יותר ......
  13. G

    חח

    הקפה על האש שייקה
  14. G

    חח

    זה כבר לשיחת טלפון :)
  15. G

    חח

    חלק ממה שכתבתי נכתב בהומור !!! . האמן לי ששנות ניסיוני באודיו רבות ומגוונות . הכל היה ידוע לי מראש
  16. G

    חח

    B&W 801 MATRIX S2 נכון לזמן זה לפחות:D כבילה -straight wire serenade dac- accuphase dac-60
  17. G

    חח

    חח

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור