היי,
אוזנייה של החברה האגדית Audeze, עם דרייבר planar magnetic, במצב חדש ומצוין אין בלאי בכלל מאוד נוחה ונשמעת מצוין
לצערי לא יוצא לי לשחק ולכן אני מוכר
כולל את כל הערכה המקורית וגם פדים מג'ל
לדעתי כאוזניית BT נשמעת הרבה יותר טוב מsony או bose (היה לי את שניהם)
מרחובות, 0528968131
יכול לשלוח...