תוצאות החיפוש


  1. R

    Naim Supernait 2 vs supernait 3

    לא הייתי קונה בלי לשמוע קודם, במיוחד כשאתה אוהב מה שיש לך היום. זה מתכון בטוח למפח נפש.
  2. R

    המלצות למגבר או סטרימר דאק עד 55k

    יש לי את ה- 680 של Simaudio שהוא סטרימר דאק אחד מתחת לטופ שלהם ועולה פחות משמעותית מהתקציב שהגדרת (תישאר עם עודף מ- 40). אני איתו כבר כמעט שנה ומרוצה מאוד. לדעתי בתקציב שלך אתה יכול ללכת אפילו על הטופ של החברה, ה- 780.
  3. R

    התחדשתי בארון סטריאו מבית BASSOCONTINUO

    ברור שלא, הבמה של הרמקולים האלה ענקית.
  4. R

    התחדשתי בארון סטריאו מבית BASSOCONTINUO

    נראה מדהים דני, יש לך את אחד הסטים והחדרים הכי יפים שראיתי. מה השם של הגימור הזה של הסטנד? אולי יום אחד....
  5. R

    מיואש טוטאלית מהמצב ..

    התגובה של מתנוש היא לא על הפנים אלא מדוייקת ותעזור להבין על מה אתה מדבר כי אתה מתאר תופעות מוזרות מה שאומר שכנראה אתה עושה משהו לא נכון.
  6. R

    השנה האנלוגית שלי

    איך אתה משווה את התוצאה אצלך לעומת זו שמתקבלת אצל ערן? מעניין....
  7. R

    השנה האנלוגית שלי

    תתחדש גיא, נראה אש! בעצם, הרכבת אחד לאחד בבית את הסט שניגן או עדיין מנגן אצל ערן כסט הראשי בעסק :D
  8. R

    איך חוזרים לשמוע מוסיקה שוב בבית- ביקור אצל אביעד בריד

    בלי קשר למערכת של אביעד, התשובה לשאלה ''איך חוזרים לשמוע מוסיקה שוב בבית?'' פשוטה מאוד למי שאוהב מוסיקה- בקלות.
  9. R

    המלצות למגבר או סטרימר דאק עד 55k

    מהארבעה שכתבת שמעתי רק את הsimaudio 600 שהוא דגם מתחת ל 700, מגבר מעולה, חזק ומאוזן וגם יפייפה בעיני. מניח שה 700 הוא כל מה שה 600 רק יותר. בנוסף, המשולב של לקסמן קלאס A אלא אם הרמקולים שלך מאתגרים ואז אולי הלקסמן 509x. למרות שגם אני אוהב כמה שפחות קופסאות, לא הייתי מגביל את עצמי במקומך למגבר...
  10. R

    זכית בדאבל לוטו ב-56,000,000 מיליון ש"ח?

    ניסיתי לחשוב מה הייתי עושה עם סכום כזה. אף מחשבה לא קשורה לסטריאו.
  11. R

    קייט ג'ארט

    קראתי אתמול. עצוב.
  12. R

    השפעת הסטנד על המערכת

    כפרה עליך, איפה כתבתי את זה?
  13. R

    אודיופיליה בתיאוריה vs אודיופיליה בפועל.

    אתה מתכוון שזה ככה גם במציאות העולמית ?
  14. R

    השפעת הסטנד על המערכת

    גם אצלי, סטנד יעודי נרכש מטעמי אסטטיקה ויופי ולא מטעמי אודיופיליה. איתכם הסליחה.
  15. R

    איפה המגפה?

    מתאפק לא להשתתף בדיון הפוליטי כי חושב שזה מקום מפלט ויש פלטפורמות אחרות להתגוששויות פוליטיות אבל כאיש רווחה מודאג שאמון על בריאות הציבור בהיבטים לא רפואיים אלא נפשיים, תפקודיים ותעסוקתיים, אני רואה את הקטסטרופה שהקורונה הביאה עלינו בהיבטים של אלימות במשפחה, אובדנות ועוד, ובהמשך לשיתוף של נמר על...
  16. R

    עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

    קניתי מטחנה ומכונת קפה לא מזמן. רכישת השנה לזמן קורונה.
  17. R

    עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

    מת על המעושנים כמו טליסקר
  18. R

    עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

    בתקופה בה שומעים מידי יום פרשנויות סותרות לגמרי של פרופסורים לרפואה בנוגע לדרך שצריך לטפל בקורונה, היית אומר שחלק מהם לא מבינים ברפואה רק בגלל שהגישה שלהם שונה?

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור