אצל אפי תמיד שומעים נהדר,
בין אם היו אלה הדבור 88 או ההרבת', משהו בחדר הזה עובד, לא משנה מה הוא זורק שם.
בשבוע שעבר הגעתי לביקור יחד עם גבי (Web) לשמוע את הרמקולים החדשים.
כמו שכבר כתבתי בשרשור של רועי קודו, מדובר ברמקולים יוצאי דופן באיכות הסונית שלהם וזה מורגש החל מהצליל הראשון.
נדירים...