תוצאות החיפוש


  1. R

    צביקה נימובה "מהסטריאו של צביקה" הלך לעולמו.

    שמעתי על מותו של צביקה בכאב. זכרונות מלפני 25 שנים צפו, כשרק התחלתי עם התחביב והייתי מגיע לצביקה כדי להאזין לסונוס פאבר קונצ'רטו בקומה למעלה מחוברים למגבר של החברה מדגם ''מוסיקה''. איש מקסים וחייכן. יהי זכרו ברוך.
  2. R

    רק שהמפלצת לא תטרוף אותי

    אני מוכן לשלם את המחיר שלהם רק שריטה לא תגיע אליי לסלון :)
  3. R

    אוזניות Sony WF-1000XM5 במבחן

    אחרי חודש וחצי עם הסוני- אוזניות מעולות וכמו שדן הבטיח- תקועות באוזניים היטב גם בזמן ריצה (:
  4. R

    צוות האתר נפרד מחברינו אורי גורדון (אוריג)

    לא הכרתי אבל נשמע בן אדם מדהים. עצוב מאוד. יהי זכרו ברוך
  5. R

    TAD CE1

    היי דן, תמיד אוהב לקרוא אותך. יכול להרחיב בנוגע לטונאליות? זה הדבר הכי חשוב לי בסאונד בכל שנותיי בתחביב. מה הכוונה אפס טונאליות?
  6. R

    Magico S3 2023

    תתחדש ותהנה גיא, נראים מהממים. תיקון קטן- השיחות עם יאיר איששו את ההחלטה. אוששו זה משהו אחר.
  7. R

    אוזניות Sony WF-1000XM5 במבחן

    תודה תמיר על הכתבה ועל התגובה. אם יש לך המלצות על אוזניות ספורט מוצלחות- אשמח. אפשר גם בפרטי כדי לא לגנוב את הפוקוס של השרשור מהסוני.
  8. R

    אוזניות Sony WF-1000XM5 במבחן

    תודה. מחפש אוזניות לריצות, עוד לא שמעתי משהו שעוקף את האיירפודס 2 מבחינת סאונד אבל אין לי אפל אז לא רוצה לקנות אותן לפחות עד שאחליף לאייפון. רץ עכשיו עם סוני 500 שלא יושבות מספיק טוב באוזן בזמן ריצה ואני מידי פעם צריך ללחוץ אותן לתוך האוזן שלא יפלו. מעניין אם האלף יושבות יותר טוב.
  9. R

    אוזניות Sony WF-1000XM5 במבחן

    יצא לך להשוות את הסוני לאייפרפודס 2? אם כן, מבחינת סאונד, איך ההשוואה?
  10. R

    כייף של מפגש Chez Cloudy

    אז אני אמשיך אותך- עמיר תסתכל במראה.
  11. R

    צוות האתר מרכין ראש. חברינו היקר פיני הלך לעולמו

    כ''כ עצוב ונותן פרופורציות. למעט מעט התכתבויות לא דיברתי או פגשתי את פיני מעולם לצערי. בעבר הרחוק רכשתי ממנו נגן דיסקים של מרידיאן שהוא שלח לי דרך חבר משותף. גם במקרה הזה התקשורת הייתה דרך הודעות פרטיות. לא הרגשתי צורך לבדוק לפני את המכשיר מכיוון שידעתי שפיני איש ישר והגון. תמיד התנהל בפורומים...
  12. R

    חנות מומלצת שניתן להאזין בה לאוזניות?

    תודה על התגובה, יכול לתת דוגמא לדונגל כזה?
  13. R

    חנות מומלצת שניתן להאזין בה לאוזניות?

    רן תודה על התשובה המפורטת, תענוג לקרוא. מסכים איתך שהכי חשוב שאוזניות יהיו נוחות אחרת לא משנה כמה הסאונד שלהן נפלא לא אהנה מהן. זה קרה לי בעבר הרחוק עם גראדו שישבו על האוזן ולא הקיפו אותה. אני מחפש אוזניות שמקיפות את האוזן. לא כאלה שיושבות עליה וגם לא אוזניות בתוך האוזן. הניידות חשובה לי מכיוון...
  14. R

    חנות מומלצת שניתן להאזין בה לאוזניות?

    ואם יש גם המלצה על דגם מסויים. דרישות- חיבור ישיר ללא מגבר לפלאפון אלחוטיות תקציב: אלף- אלפיים ש''ח. תודה
  15. R

    התחדשתי ברמקולים חדשים

    האזנתי להם עם פרה פאוור של גריפון אצל עפר לפני מס' חודשים. מהטובים ביותר ששמעתי. תתחדש.
  16. R

    החיים קצרים בשביל ברייק-אין ארוך

    לא רק שמדגים בבית אלא גם משאיר את המכשיר למספר ימים והולך. מניסיון אישי ושל חברים נוספים. מבלי לגבות דבר, מבלי לומר דבר, מבלי להפעיל לחץ. מנטש אמיתי.
  17. R

    מגבר החלום הרטוב של האודיופילים הכבדים בעולם כאן בישראל

    בשתי מילים- אללה יסתור. יש דברים שמפחיד לשמוע...

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור