רן אני לא בא לשכנע אף אחד איך צריך לשמוע עם סאב ואיך לכייל אותו.מבחינתי שמיעה עם האוזניים זו הדרך היחידה שהיא לא אמצעי מדידה ,לבדוק אם הסאב משתלב טוב במערכת.
ומה שאתה אומר שאי אפשר לשלב סאב ללא מדידות.
יכול להיות שאם הייתי מנסה לשלב סאב עם מדידות הייתי מקבל תוצאה נשמעת טובה יותר.