תוצאות החיפוש


  1. moshe625

    שירות מעל ומעבר של רן שביט ו-Clearaudio

    לא מפליא אותי שיש אנשים שמדווחים לנו שהאנלוג לא נשמע מספיק טוב.
  2. moshe625

    רשמים מביקור בחדר ההאזנה הקטן מימדים של יוסי, מדהים!

    עם קצת הבנה וניסיון אפשר להכניס רמקול ריצפתי גדול לחדר קטן ולהנות מיתרונותיו של רמקול ריצפתי.
  3. moshe625

    צוות האתר מרכין ראש. חברינו היקר פיני הלך לעולמו

    (ורד נבול)(ורד נבול)(ורד נבול) עצוב
  4. moshe625

    מתי אפשר לדעת המערכת במצב פתור?

    הכי טוב זה שורה תחתונה ת.ו.צ.א.ה
  5. moshe625

    מכירות תקליטי ויניל מול מכירות תקליטורים - התקליטים מובילים בפעם הראשונה מזה יותר מ-30 שנה...

    כמה שטויות אפשר לכתוב ועוד להוסיף שדורון חושב שאין הבדלים בין פטיפון לסטרימר את זה אתה יכול באמת לספר לחברים שלך.
  6. moshe625

    סאב כאמצעי להגמשת מיקום רמקולים

    רן אני לא בא לשכנע אף אחד איך צריך לשמוע עם סאב ואיך לכייל אותו.מבחינתי שמיעה עם האוזניים זו הדרך היחידה שהיא לא אמצעי מדידה ,לבדוק אם הסאב משתלב טוב במערכת. ומה שאתה אומר שאי אפשר לשלב סאב ללא מדידות. יכול להיות שאם הייתי מנסה לשלב סאב עם מדידות הייתי מקבל תוצאה נשמעת טובה יותר.
  7. moshe625

    סאב כאמצעי להגמשת מיקום רמקולים

    בשבילי הצלחה בחיבור סאב ללא אמצעי מדידה הוא להיות עם ולהרגיש בלי. כל עוד הסאב מנגן ואני לא מרגיש שיש סאב בחדר בשבילי זה הצלחה.
  8. moshe625

    סאב כאמצעי להגמשת מיקום רמקולים

    רן לא אמרתי שזה פשוט או קל,ממש לא אבל אפשרי.
  9. moshe625

    סאב כאמצעי להגמשת מיקום רמקולים

    ויש מערכות שמשלבות סאב ללא כיול וללא ״בעל מקצוע״ והסאב משתלב בהם בצורה מדהימה.
  10. moshe625

    סאב כאמצעי להגמשת מיקום רמקולים

    תתפלא אבל גם לסאב יש כיווניות במיוחד ככל שאתה עולה בחיתוך התדר שלו
  11. moshe625

    על מערכת שמע ייחודית ועל הקרב בין טייפ סלילים, פטיפון ו-SACD - איך הם נשמעים ומי ניצח?

    איתי מכיוון שהרגישות של הפטיפון כל כך גבוהה ,אתה יכול להגיע לתוצאות אין סופיות אם רק תדע איפה לגעת לעומת זאת נניח בסטרימר האפשרות חוץ משיכוך וכבילה הן ....
  12. moshe625

    על מערכת שמע ייחודית ועל הקרב בין טייפ סלילים, פטיפון ו-SACD - איך הם נשמעים ומי ניצח?

    גנאדי תאמין לי שאני יודע על מה אני מדבר.בשבילי כל מה שציינת זה לא התעסקות.
  13. moshe625

    על מערכת שמע ייחודית ועל הקרב בין טייפ סלילים, פטיפון ו-SACD - איך הם נשמעים ומי ניצח?

    איזה אחזקה?על מה אתם מדברים ? הדבר היחידי שנשחק זה הראש/מחט. איזה התנסות יש ליוסי? בוודאי שאם לא תמקסם את האנלוג לא תגיע לתוצאה לכן הרבה יותר קל בדיגיטל שם לא צריך להתאמץ.
  14. moshe625

    על מערכת שמע ייחודית ועל הקרב בין טייפ סלילים, פטיפון ו-SACD - איך הם נשמעים ומי ניצח?

    יוסי הייתי מבין אם היית מונה את החסרונות והיתרונות של כל פורמט אבל לצאת בהצהרה כזו ללא שום התנסות רצינית באנאלוג זה ממש לא לעניין.
  15. moshe625

    אקוסטיקה הסערה המושלמת שחולל אצלי דן נגר

    אני יכול להוסיף שתקופה דיי ארוכה ביקשתי מדן נגר באם יוכל לבוא למדוד את החדר אצלי אך לצערי נענתי בשלילה כשהסיבה היא שהוא נותן שירות רק ללקוחות החברה.
  16. moshe625

    החיים קצרים בשביל ברייק-אין ארוך

    אין פה עניין של מאמין. או שאתה שומע או שלא.
  17. moshe625

    ניטרול השפעת טלויזיה גדולה בין הרמקולים על הסאונד

    הבעיה במסך טלויזיה זה לא המסך עצמו אלה כשמדליקים אותה.
  18. moshe625

    אספרסו מוזיקה ושרת

    גם אני במצב רוח יאללה בוא נבדר את החברה

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור