תוצאות החיפוש


  1. moshe625

    קצת עזרה לפורום החביב הזה !

    לאחר שמתנוש ״חשף״ לנו שהוא סומך על ארבעה אנשים ,שהם מביני דבר כהגדרתו, מי היא הרביעיה שלכם?
  2. moshe625

    איזו חוליה בשרשרת אודיו משפיעה ביותר על איכות תוצאת הביצועים.

    אתה לא מבחין כמה טיפש אתה יוצא מכל הפוסטים שלך?! אתה היית המנטור שלי??? שמע מיום ליום הבעיה מחריפה אצלך ועדיף שתנמיך פרופיל לכמה ימים כי אתה באמת הגזמת .
  3. moshe625

    איזו חוליה בשרשרת אודיו משפיעה ביותר על איכות תוצאת הביצועים.

    מציע לך ללכת לשמוע אצלו יש לו אקוסטיקת מזרונים מיוחדת שמתבססת על קפיצים שגורמים לסאונד להתרחב ולהתכווץ.מאד מיוחד.
  4. moshe625

    איזו חוליה בשרשרת אודיו משפיעה ביותר על איכות תוצאת הביצועים.

    פותח הפוסט החליט שמבחינתו קדם מגבר הוא החשוב ביותר בשרשרת ולכן החליט להעלות פוסט בו הוא מצפה לכמה שיותר אנשים שיחזקו אותו בגישה הזו.
  5. moshe625

    רק שהמפלצת לא תטרוף אותי

    לפחות הוצאתי ממך איחולי יום טוב שזה דבר נדיר במחוזותינו.
  6. moshe625

    רק שהמפלצת לא תטרוף אותי

    אתה יודע שאני צודק ואין לך שום דבר נוסף חכם להגיד חוץ מלענות שטויות. תלמד לקבל ביקורת גם כשהיא לא נוחה.
  7. moshe625

    רק שהמפלצת לא תטרוף אותי

    מה זה אתה מעקם כל דבר לשלילה.אתה כתבת שרמקולים מודרניים לא יכולים לתת את המוזיקליות של רמקולים ישנים ואז אתה כותב שהרמקול המודרני שלך מנגן במוזיקליות יוצאת מן הכלל. אז מה קשור פה ציניות ועיקום דברים לשלילה? סהכ ציינתי מה שאתה כתבת...
  8. moshe625

    רק שהמפלצת לא תטרוף אותי

    אם כך אתה סותר את עצמך שכתבת שבכלל לא בטוח שרמקול מודרני יהיה מוזיקלי כמו הרמקולים הישנים...
  9. moshe625

    רק שהמפלצת לא תטרוף אותי

    אז אם הבנתי נכון יש לך רמקול מודרני שאתה מאד אוהב אותו, אתה גם מתאר את הטכנולוגיה החדשה שלו שהיא מאד טובה, וכמובן אתה אומר שאתה מאד נהנה משני העולמות. אני שאלה? הרמקול המודרני שלך מוזיקלי?
  10. moshe625

    רק שהמפלצת לא תטרוף אותי

    אכן יוסי חי בתקופה אחרת,עדיין שבוי בקונספציה שהרמקולים העכשווים המודרנים פחות ״מוזיקליים״ מהרמקולים שהוא גדל עליהם וכל מה שנשאר זה להצטער על כך ולהמשיך הלאה.
  11. moshe625

    מכירים את אילו כותבים בפורום באמצע הלילה?

    למיטב ידיעתי ילד יחיד הוא חסר מיומנויות חברתיות, פחות אדיב,אין לו גבולות, מאד אנוכי ומאד מפונק
  12. moshe625

    מכירים את אילו כותבים בפורום באמצע הלילה?

    אני ממש שמח שאני במועדון ועוד יותר שמח שכולך קנאה בחברים של המועדון.
  13. moshe625

    מכירים את אילו כותבים בפורום באמצע הלילה?

    אוי אוי אוי אוי אוי! פיצוץ גלקטי!!! סם החיים,התמכרות... אז זה טוב למדינה או שלא?
  14. moshe625

    type1 or type 2

    רן ממה שאתה כותב בעצם אני מבין שקשה לך להכנס ״לאשליה״ הזו במובן הפיזי... או יותר נכון דמיון
  15. moshe625

    type1 or type 2

    לדעתי כל מי שיושב בין שני הרמקולים ומוצא לנכון לדווח לעצמו או לחבריו שתראו/תקשיבו איזו במה יש לי, הוא בעצם מדווח על אשליה. יש כאלה כדי שיוכלו להתרכז ו״לראות את הבמה״ עוצמים את עינהם ויש כאלו שלא צריכים לעצום עיניים.כל אחד וחושיו. גם עומק ותלת מימד זה למעשה אשליה . כשאתה שומע את נגינת הגיטרה...
  16. moshe625

    type1 or type 2

    עובדה שחלק לא מבוטל אינם יודעים מה הכוונה לשקיפות וכו...
  17. moshe625

    type1 or type 2

    אצלי הכיוון הוא כמה שיותר ״אשליה״ . שהזמר/להקה אתה חש/מבחין בהם שהם נמצאים בחדר לידך/ ובשביל זה מעבר לפרטים שחלקם חושבים שהכוונה היא זיקוקי דינור ופיצפוצים,חייבת להיות שקיפות במערכת או אפשר להגיד ״צלילות״. כמה שתצליח להוציא במערכת צלילות , ככה אפקט האשליה יהיה גדול יותר.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור