תוצאות החיפוש


  1. moshe625

    Phasemation EA1200 phono stage התחדשתי.

    שלויימה תתחדש, אחלה צעד, לא הספקנו לעכל את הפרה וכבר הבאת לנו עוד שידרוג רציני לפנים! שלב הבא זה powercell sx8 או יותר גבוה..
  2. moshe625

    מי אמר שהסופה לא מביאה גם דברים טובים?

    שלמה תתחדש אין ספק שזה אחד הפריים ״החזקים״ והטובים שיש היום בשוק!
  3. moshe625

    כמה פעמים אפשר לטחון מה יותר טוב תקליט או דיגיטאלי?

    התכוונתי לכתוב את תגובתי בהודעה שציינת שאנשים מאד מתעצבנים ולא רגועים כשהם שומעים את שלל הבעיות שהעלת.
  4. moshe625

    כמה פעמים אפשר לטחון מה יותר טוב תקליט או דיגיטאלי?

    שיילכו לטיפול לכל בעיה יש פתרון
  5. moshe625

    כמה פעמים אפשר לטחון מה יותר טוב תקליט או דיגיטאלי?

    שיילכו לטיפול לכל בעיה יש פתרון.
  6. moshe625

    כמה פעמים אפשר לטחון מה יותר טוב תקליט או דיגיטאלי?

    שיילכו לטיפול לכל בעיה יש פתרון.
  7. moshe625

    היכל התרבות מול היכל אלדר - חוויית ההופעה החיה המושלמת (1)

    אם רן תאר את מה שהוא שמע אז זכותו לדעתו...
  8. moshe625

    היכל התרבות מול היכל אלדר - חוויית ההופעה החיה המושלמת (1)

    שוב אני חוזר. אין מצב שמערכת ביתית תשתווה להופעה חיה מוגברת באולם! יכולה להתקרב אולי אבל פה זה נגמר.
  9. moshe625

    היכל התרבות מול היכל אלדר - חוויית ההופעה החיה המושלמת (1)

    רן אני לא יודע מה עבר עליך באותו הערב ,אבל קצת צניעות לא תזיק... נכון שאני ואלדר לא חברים הכי טובים בעולם ולכן נשמע שהביקורת שלי לא אובייקטיבית, אבל יש גבול להשוות את התוצאה אצל אלדר ויכול להיות שבאמת התוצאה אצלו טובה, לתוצאה בהיכל הבימה!
  10. moshe625

    ביקור חדר ההאזנה של משה, נשמע מצוין עם תוצאות מדידה מעולות

    חבל שרובם מתיחסים לנראות של החדר ופחות לבדיקה עצמה.
  11. moshe625

    ביקור חדר ההאזנה של משה, נשמע מצוין עם תוצאות מדידה מעולות

    אז נתחיל בזה שלפני שנתיים קיבלתי החלטה לעשות חדר האזנה בעליית גג שלאחר שינויים הפך לקומה שניה שכל כולה הפך לחדר האזנה אחד גדול. לאחר שהחלו פה דיונים סוערים שלפני הכל חייבים למדוד את החדר כדי לדעת איזה בעיות יש לו ובהתאם לפתור אותן או בעזרת רום קורקשיין או בשיטה המיסיונרית שהיא בדרך כלל...
  12. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    כולי תקווה שנופיע בחלומות שלך כמה שיותר
  13. moshe625

    סופר טוויטר made in israel

    נראה מכוער מקווה שלא יפריע לי לאכול את ארוחת החג.
  14. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    לגבי סעיף 2. אז כבר כתבתי שזה אפשרי לשחק עם הבמה לרוחב ולגובה. רמז: המשחק בבמה בין 16:9 ל 4/3 יתן יותר גובה או פחות. ככל שתצמצם את הבמה הגובה יעלה והפוקוס. איך עושים זאת זה כבר סיפור אחר.
  15. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    אין פה מי צודק... אמרתי שלטעמי אני אדאג שהזמרת לא תשמע שרה מתחת לספסל.
  16. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    הי רן. נתחיל בזה שיש בעיה לאנשים להבין בכלל מה הכוונה למימד גובה להבדיל כשאתה אומר במה גדולה , רחבה . לי אישית לא מסתדר לראות טלויזיה כמו בשנות השמונים כשניסו לעבור מתמונה ברוחב 4:3 ל 16:9 והתמונה לא הסתדרה כמו היום אלה קיבלה חוסר פרופורציה והאנשים יצאו מעווותים. לכן היום כשאני מקשיב לסאונד...

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור