תוצאות החיפוש


  1. S

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    https://www.prestomusic.com/jazz/products/9246855--silver-lining-suite
  2. S

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    https://www.prestomusic.com/jazz/products/9251860--first-flight-to-tokyo-the-lost-1961-recordings
  3. S

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    https://www.prestomusic.com/jazz/products/8477455--the-very-tall-band-live-at-the-blue-note
  4. S

    2xhd

    לא, זה לידע כללי. תודה בכל אופן!
  5. S

    2xhd

    לא רעה, זהו? לפי מה שזה נראה זה אמור להיות לייבל אודיופילי במיוחד.
  6. S

    2xhd

    האם יש עדיפות סונית כלשהי לאלבומים/ קבצי היי רז של הלייבל הזה (2xhd).
  7. S

    בקשה המלצות להרכבי טריו ג'אז גם חדשים וישנים

    https://www.prestomusic.com/jazz/products/8731942--night-train
  8. S

    בקשה המלצות להרכבי טריו ג'אז גם חדשים וישנים

    https://www.prestomusic.com/jazz/products/8721481--live-in-europe
  9. S

    בקשה המלצות להרכבי טריו ג'אז גם חדשים וישנים

    https://www.prestomusic.com/jazz/products/9246164--chick-corea-akoustic-band-live
  10. S

    בקשה המלצות להרכבי טריו ג'אז גם חדשים וישנים

    https://www.prestomusic.com/jazz/products/8875042--gently-disturbed
  11. S

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    https://www.prestomusic.com/jazz/products/8426601--destinations
  12. S

    בקשה המלצות להרכבי טריו ג'אז גם חדשים וישנים

    אם ג'אז- יש אינספור הרכבי טריו, תמקד קצת מה אתה מחפש.
  13. S

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    https://www.prestomusic.com/jazz/products/9255975--homeward-bound
  14. S

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    https://www.prestomusic.com/jazz/products/8874354--from-darkness
  15. S

    תמונות בתערוכה של מוסגורסקי

    :אצבע מורמת יפה! מה הוא מסתכל אחורה?!:) אבל נראה שבטהובן היה אופטימי והשאיר רק את החלק הנעים יותר...
  16. S

    תמונות בתערוכה של מוסגורסקי

    אגב אני מאזין עכשיו לפיאנו קונצרטו 4 של בטהובן בביצוע אשכנזי/סולטי. באמת נפלא. עוד המלצה מוצלחת שלך...
  17. S

    תמונות בתערוכה של מוסגורסקי

    אכן הצליל הדקיק של הצ'מבלו משתלב שם מאוד יפה ממש תענוג לאוזן

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור