תוצאות החיפוש


  1. C

    נגן חנות מומלצת לרכישת CD PLAYER חדש

    לקצת יותר זול בבקשה. EB1000 - כמו שכתבו לפני, בלי דיסק זה לא אלבום עבורי. כבר יש לי את הכל כקבצים לגיבוי (יותר מ 700 דיסקים בעיקר מטאל), אבל בלי האריזה הפיזית שממנה נובעת המסגרת המנטלית של האזנה לאלבום (CD, תקליט או קלטת),אין בזה פנטזיה וזה לא מושך אותי. כשיש הצע אינסופי של מוזיקה, ובכן , זה...
  2. C

    נגן חנות מומלצת לרכישת CD PLAYER חדש

    אם אפשר בבקשה. קניתי אותו בכ 200 אירו כשאמאזון גרמניה עוד שלחו כאלו לארץ.
  3. C

    נגן חנות מומלצת לרכישת CD PLAYER חדש

    לשמחתי ניקיתי עם אוויר דחוס וזה עבד. מה שקרה הוא שהוא יודע אם יש או אין דיסק, אך הוא לא הצליח לקרוא אף דיסק (הראה בזמן הניגון 00:00) עד שניקיתי אותו. יש לו מזמן בעיה עם הדלת, ונראה לי שמזמן לא מתקנים מכשירים כאלו, בטח לא באזור באר-שבע. אני חושב לרכוש עוד אחד בכ"ז לגיבוי.
  4. C

    נגן חנות מומלצת לרכישת CD PLAYER חדש

    שלום, לאחר 4 שנים הדנון 720AE שלי חדל לנגן דיסקים. בבדיקה שעשיתי באמאזון גרמניה - יש שם מספר נגנים טובים אך הם לא שולחים לארץ, ובזאפ בארץ יש נגנים פחות איכותיים ובמחיר מאוד גבוה. האם ישנן חנויות ברשת בהן ניתן לרכוש נגני CD בזול עם התאמה לרשת החשמל בישראל? מה לגבי רכישה מאמאזון UK או ארה"ב...

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור