הי
אשמח לדעת אם יש בקהל מישהו שהתנסההעם ממירים של Topping דגמים E50 או D10s או של החברה המקבילה SMSL.
הבנתי מהביקורות עליהם שמדובר בתמורה מצוינת לעלות שלהם. השאלה האם ניתן לחיות איתם בשלום עם מערכת שעולה 40K או שחבל על הזמן והכסף.
תכלס טכנולוגית הם עולים על ממירים מלפני עשר שנים. גם כאלה...