תוצאות החיפוש


  1. R

    טראקים לבדיקת רזולוציה של מערכת

    מישהו יכול לתת כמה רפרנסים מטידל לבדיקת רמת micro detailing של מערכת? תודה מראש
  2. R

    מחפש לברדין להחלפה עם מגבר מנורות

    הודעות לפרטי בבקשה תודה
  3. R

    המלצה על ספק לינארי לסוויץ'

    לא השוותי ראש בראש כי מדובר בחיבורים שונים (הטדי מתחבר לסטרימר שלי , RP4 עם כבל USB) אני מניח שטדי ברמה גבוהה יותר. בכמה? לא יודע ... אולי בעתיד אחליף לספק לינארי עם שתי יציאות כדי לאזן
  4. R

    המלצה על ספק לינארי לסוויץ'

    חפשתי ספק לינארי לחיבור ל Switch של TP Link שמחובר עם את'רנט לסטרימר אצלי במערכת. תכלס הייתי די סקפטי לגבי ההשפעה אז לא רציתי להשקיע יותר מדי. הזמנתי את הספק הבא: https://a.aliexpress.com/_oC95rm7 מדובר בספק לינארי פשוט וזול שניתן להזמין במתחים שונים עד 10w ולכן מתאים לרכיבים שלא צורכים הרבה...
  5. R

    רמקולים רגליות / מבודדים לרמקול - Auva 100 של Stack Audio

    נמאס כבר לשמוע על ה-Thivan האלו ...כאילו שהם עלו פה על איזה פטנט
  6. R

    רמקולים רגליות / מבודדים לרמקול - Auva 100 של Stack Audio

    לא ברור הקטע הזה עם רגליות שיכוך לרמקולים וקומפוננטות. אם זה משפר צליל למה היצרן לא מוכר אותם יחד עם הרמקולים? כנראה שההשפעה מינורית, אבל לאודיופיל המתקדם מדובר בעולם ומלואו.
  7. R

    הבסיס הנעלם: מפצל חשמל חדש Shunyata Research Everest 8000

    שאלה בעקבות קריאת הפוסט המעניין: מניסיונכם, האם כבל המחובר בין הקיר למפצל משפיע יותר או פחות מכבל בין הרכיבים למפצל? או שמה אין הבדל?
  8. R

    הבסיס הנעלם: מפצל חשמל חדש Shunyata Research Everest 8000

    השדרוגים האלה לא נגמרים. מה אתה רוצה, שהבנאדם יפשוט רגל בסוף? :p:D:D
  9. R

    ביקור אצל שי מפריק קונטרול

    נכון. בשוק פצפון כמו שלנו. למה לא לבחור שם יותר מקורי?
  10. R

    חיבור switch ל- LPSU

    ה switch לא מפריע לי אלא משמש כפילטר היות והכבל רשת מגיע מהראוטר ( שמחובר בכלל לחשמל מחוץ לדירה). מה switch יוצא כבל רשת נוסף סטרימר.
  11. R

    חיבור switch ל- LPSU

    הי משתמש ב- switch פשוט של TPLINK שמחובר לפילטר חשמל של FISCH עם ספק ממותג רגיל. האם יש טעם לחבר את ה- switch לספק לינארי על מנת לקבל שיפור בסאונד? תודה
  12. R

    Audirvāna על Mac שילוב מנצח

    אני משתמש ב- Raspberry Pi 4 עם כרטיס הרחבה שתומך ב- I2S ושעונים משופרים וכן ספק לינארי של טדי פרדו. סה"כ השקעה במקסימום 4000 ש"ח, (מחיר של רכיבים חדשים). מריץ לינוקס עם Audirvana. אני מניח שיכול לתת פייט לסטרימרים יקרים בהרבה. אם כי לא ניסיתי עדיין. אחפש אחד בהשאלה. בתכלס, כשזה מגיע...
  13. R

    Audirvāna על Mac שילוב מנצח

    אפי, תוכל לפרט על איזו חומרה רץ הלינוקס והאם ספר לינארי היה מחובר אליה? מנסה להבין את המושג "קרע לגזרים". אני מסרב להאמין שיש הבדלים מהותיים בין חומרת מבוססת לינוקס ) כמו Raspberry pi ל MSB אלא אם השתמשת בספק ממותג ושעונים ברמה נמוכה )אבל יתכן שאני טועה. אני חושב שעם קצת השקעה סטרימר המבוסס...
  14. R

    Audirvāna על Mac שילוב מנצח

    כתבתי רמוט. כרגע יש רק ל android ול ios לפי האתר שלהם
  15. R

    Audirvāna על Mac שילוב מנצח

    אני מריץ audirvana על RP4 ומאוד מרוצה מהסאונד. חסרון יחיד שאין רמוט לווינדוס
  16. R

    Ultrasound Parsec

    השאלה היא איך מגבר יכול להיות בנוי משלושה רכיבים בלבד? מהם הרכיבים הללו?
  17. R

    Ultrasound Parsec

    מישהו?
  18. R

    מגבר מחפש all in one איכותי

    לא לא ושוב לא! היה לי את המגבר הזה תקופה ורק אחרי שעברתי לאינטגרטייד (אודיומט) הבנתי את הבדלי הרמות. לדעתי הגל די התדרדרו במשך השנים.
  19. R

    Ultrasound Parsec

    נתקלתי לא מזמן בכתבה ישנה של ליאור קורן על המגברים היקרים בעולם (בטח כבר לא אקטואלי). יש שם מגבר אחד שצד את עיני בשם Ultrasound Parsec שמצוין עליו שבנוי משלושה רכיבים בלבד על מנת לאפשר מקסימום שקיפות. מישהו יודע באילו רכיבים מדובר ומה הטופולוגיה? מצרף קטע מהכתבה

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור