מנקודת המבט שלי, ייתכן שגיא ונמר מסכימים..אם אפשר לומר שעל החלק הלכאורה אובייקטיבי, אחראים המהנדסים, המדידות וכולי ועל החלק הסובייקטיבי, כל בעלים של סט-אפ.
כי לצערנו האוזניים שלנו לא יכולות להיות אובייקטיביות, גם אלו הרגישות ביותר.
לכאורה אובייקטיבי, כי כלי המדידה מוגבלים, כי מודדים רק מה...