תוצאות החיפוש


  1. M

    האם כדאי לשדרג?

    המקרן קול של סונוס הוא סווווווף אין מה להשוות ל207.
  2. M

    סטרימינג לעומת CD

    הגיוני שכך ואבוי אם היה אחרת, בwiim דאק חלש, תנסה על דאק חיצוני השוואה/מיתוג 1 ל 1 ואז תאמר אם עדיין נשמע טוב משמעותית.
  3. M

    סטרימינג לעומת CD

    יש לי אותו והוא מכשיר מעולה !
  4. M

    סטרימינג לעומת CD

    לכל מדיה הקסם שלה, תקליטים יש קסם של אנאלוגי ואת ההתעסקות האינסופית גם בפטיפון עצמו וגם בתקליטים ובמכונות ניקוי ובכל החלליות שבנו סביב זה, דיסקים cd כיף לחזור לזה לקנות ולבנות ספריה קסם דגיטאלי, לסטרימינג אין קסם יש פרקטיות ויש מה שנקרא dac. לפי דעתי מוזיקה של פעם שהייתה רק באנאלוג והוקלטה כך...
  5. M

    סאונד חם VS סאונד נייטרלי

    במובן הקולוסלי.
  6. M

    סאונד חם VS סאונד נייטרלי

    מעניין דווקא בתחום הזה נדפק המוח מעניין איך זה בתחומים אחרים...
  7. M

    הדגמים החדשים של PARASOUND

    מי קונה בכלל מעבירים מאחד לשני משדרים כאילו הכל טוב ...
  8. M

    סאונד חם VS סאונד נייטרלי

    מכיר את זה יש כאלו מחוקים שכל מעניין להם זה איך הוקלט הטכנאי או הטכנאית, זה כמו שיש כאלה שאוהבים עוף של בית חולים עוף לבן בלי טעם בלי ריח, צליל נטול חיים בלי גבוהים בלי נמוכים יבש מת העיקר לומר כמו שהוקלט באולפן, בלי מיקסרים בלי תוספות בלי מכשירים ישר מהמיקרופון, כאילו שבאולפן זה גם נשמע ככה כן...
  9. M

    סאונד חם VS סאונד נייטרלי

    זה הכל בעיקר בראש ולהרגיש שופוני אני אודיופיל כל התאורים והמילים האלה כל הטכנאי וכל זה זה בבל"ת התעסקות בתפל ולא בעיקר.
  10. M

    סאונד חם VS סאונד נייטרלי

    מי זה הטכנאי הזה ?
  11. M

    התחדשתי והשלמתי את הסט עם יחידת פרה מדגם LUXMAN C10X

    לקסמן בנוי כמו טנק, מחזיק לנצח.
  12. M

    עזרה בתיקן ROTEL cd player

    כל הנגנים האלה ישר לפח, רוטל גרועים בנגנים.בכל הסדרות גם המיצי חרא.
  13. M

    עזרה בתיקן ROTEL cd player

    הם נשמעים טוב אבל לא אמינים לא קוראים הכל והמגש בהם נתקע לפעמים סוג של עושים טובה שבכלל קוראים משהו עברתי גם אותם .... אבל בסדר עלה והצלח, תתקן.
  14. M

    יש ״ היי אנד ״ בכלל?

    לכולנו דמיון מפותח זה חלק המנטרה בתחום הזה :).
  15. M

    עזרה בתיקן ROTEL cd player

    בזמנו היה בזמנו אנחנו לא נהיים צעירים יותר, תצליח.
  16. M

    עזרה בתיקן ROTEL cd player

    זמן טוב להתחדש בנגן CD המחירים שלהם בריצפה היום גם בגלל הסטרימינג וכל מה שמסביב, rotel ונגנים תמיד לא הלך בטוב, הם טובים רק במינימום כפתורים ומשחקים, הפאוורים שלהם טובים כפתור ON/OFF כל מה שמעבר לא אמין, לאורך כל השנים היו כך, גם NAD אותו סיפור, איכותיים מאוד אבל אמינות בריצפה, זה כמו רכב צרפתי.
  17. M

    Thivanlabs ו-MAVIS - לא מעלות מחירים!

    תיגש לשמוע, תתרשם, תקנה אני בטוח שהוא יגיע איתך לעמק השווה, ושיהיה בהצלחה.
  18. M

    מה מגדיר רמקול היי אנד?

    קף בגדול כן, תלוי בדגמים (סטאליטים וכאלה הם לא), ווילסון היא חברת הייאנד בכל המוצרים שלה.
  19. M

    מה מגדיר רמקול היי אנד?

    מי שמתעסק כל היום עם הגדרות ותגי מחיר וזה העיקר בעבורו, לא יגיע רחוק בתחום הזה, הבסיס הוא שונה לגמרי וקל מאוד ליפול בזה, במקרה הטוב אחרי נפילה קמים ועושים ריסט ומתחילים מחדש, במקרה הפחות טוב נכנסים לסחרורים והחלפות אינסופיות, במקרה הגרוע פשוט מוכרים הכל ועוזבים את התחום לצמיתות.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור