עניין האומים קריטי בגבול תחתון בתדרים מסויימים המגבר דוחף עיוותים, בגלל זה מתייחסים רק לנתון של היורד למטה כי זה קריטי וגם סיכון לרמקול עצמו, למה לא כותבים לכמה הוא עולה אלה רק לכמה גבול תחתון ? ככה זה עובד בכל מגבר ככה זה עובד בכלל, אם נלך לפי הפיזיקה שלך אז בנמוך זה יהיה בדיוק הפוך, הרמקול...