תוצאות החיפוש


  1. Y

    פילטר/מפצל חשמל הייאנד של חברת העל isoTek

    היי מה אורך הכבל הייעודי? ואיזה סיומת/קונקטטור (שוקו/אמריקאי... ישראלי!!!) בברכה
  2. Y

    כבל פונו ZENSATI

    לכל חובבי הויניל הרציניים, כבעליו של כבל כזה, ממליץ בחום. אחד כבלי פונו הטובים בשוק. בהצלחה הן לקונה והן למוכר
  3. Y

    נמכר נמכר

    עדיין רלוונטי בהזדמנות שלא תחזור, מוזמנים לבוא לשמוע פרטים בנייד בלבד 0522659676
  4. Y

    רמקולים (נמכר) G3 Vivid Audio Giya

    מברוק הן למוכר והן לקונה המאושר
  5. Y

    הדגמים החדשים של PARASOUND

    חברה מצוינת עם VFM, נהדר. יבואן קצת מנומנם, וחבל
  6. Y

    נמכר נמכר

    יימכר במחיר טוב
  7. Y

    למסירה - פרוססור ימאהה דאק קמבריד דאקמגיק 1 - לא רלוונטי

    היי ניקיון מבית ההורים למסירה לפני זריקה לפח 1) דאק קמברידג דאקמגיק 1. נורת חיווי לא תקינה. להערכתי המכשיר תקין 2) פרוססור DSP - e1000 כולל שלט במצב מצויין 3) ממיר עידן פלוס. יציאת hdmi. חדש לא היה בשימוש לא מצליח להעלות תמונות מהנייד לפרטים 0522659676
  8. Y

    טיונרים NAD , ורוטל

    ניקיון מבית ההורים טיונר NAD, 402. תקין, נשרפה נורת הצג. אך עובד צורה תקינה . 250 שקלים טיונר רוטל -RT -940AX כולל שלט אונברסלי חדש . 110 וולט. שמור באריזה מקורית 250 שקלים איסוף מר״ג 0522659676
  9. Y

    פרה רוטל RC 995

    עודכן מחיר בהזדמנות כמו חדש
  10. Y

    נמכר נמכר

    חברים עדיין רלוונטי.. מחיר מפתיע לפרה/דאק/ספק איכותי ים ביקורות ברשת
  11. Y

    שאלה לאנשי החשמל.

    לא, התכוונתי לגיא. גיא עובד עם שני מגברי סטריאו כמונובלוקים (ברידג), כך שכל מגבר סטיראו במקור משרת רק רמקול בודד. שאלתי אם הוא בדק בחיבור של בי אמפליפיקציה.
  12. Y

    מגבר,pure class a...

    משה, הכוונה במאוורר לסייע בפיזור החום. שנים הסתדרתיח בלי, ואני בטוח שהמגבר היה מחזיק מעמד עדיין אנחנו נמצאים בארץ חמה. ואם אני יכול להקל בפיזור החום ולהוריד את טמפ' המגבר שהוא נמצא ב class A אז מה רע? כמו כן, הוא מונח בסטנד ייעוד עם כ 10 ס"מ מרווח מעל המדף מעליו. עדיין לסייע לפיזור החום לא...
  13. Y

    שאלה לאנשי החשמל.

    גיא, ניסית לבדוק את שני המגברים במצב סטיראו כאשר מגבר אחד מחובר למיד/היי והמגבר השני לבאסים (מצב של בי אמפליפיקשן)? הכי נכון עם קרוס, אבל גם בלי התוצאה יכולה להפתיע אותך. כל מגבר עובד בתחום תדרים צר. (למעט הוספה של עוד זוג כבלים לרמקולים ואינטרקונקט).
  14. Y

    בפעם האלף: למינציה?

    ברמה התיאוריטית כל משטח משנה את ההחזרה (שיעור הבליעה/החזרה ובייחוד שיש ספוג כזה או אחר מתחת). אני רק טוען שיימצאו חדרים שהוספת למינציה דווקא תתרום לדינאמיות ולהיפך.
  15. Y

    בפעם האלף: למינציה?

    מאיפה הבאת את זה שלמינציה בהכרח פוגעת בדינאמיות... תהיה לי בריא
  16. Y

    בפעם האלף: למינציה?

    פותח השירשור אוהב סאונד ניטרלי, חף מצבעים, טקסטורות, זיקוקי דינור וכו'. מתנוש רק באהבה מקווה שקלעתי לטעמך... חחחחחח
  17. Y

    בפעם האלף: למינציה?

    למינציה עם ספוג אקוסטי ייעודי מתחת. עולה קצת יותר למ"ר אבל אמור לשפר במקצת. כמה זה תורם לא בדקתי, אבל לשמחתי לא נתקלתי בהדהודים החזרות וכו'. אבל שוב, לא יודע עם השפעה גדולה, מזערית , בינונית או בכלל נשמעת. מה שכן, אחרי שהותקן הפרקט (עם הספוג האקוסטי), לא ראיתי שיפור/או גריעה בהוספת שטיחון...
  18. Y

    מגבר,pure class a...

    במגברי פליניוס, כפי שציינתי כאשר אין סיגנל לפרק זמן של כחצי שעה (אף פעם לא מדדתי בדיוק), המגבר עובר אוטומאטי מ class A ל class a/b. יש חיווי של נורה ב class A שכאמור נכבית. כאשר המגבר דולק (לא במוד של class A) הוא מוכן תמיד לפעולה ללא כל השהייה. כמובן שמתחמם הרבה פחות מ class A/ בנוסף יש לחצן...

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור