תוצאות החיפוש


  1. Y

    כבל אינטרקונקט VDH MC MK2 1 מטר - הסגול

    בהזדמנות אחד הכבלים הטובים של VDH הסגול. נשמע מדהים גם בהשוואה לכבלים ממותגים. 1 מטר RCA רק לנייד 0522659676
  2. Y

    נגן AYRE CX 7 - נמכר נמכר נמכר

    עדיין רלוונטי, ובמחיר מצויין. נגן פגז. אין מכשיר שמתקרב איליו בסכום המבוקש
  3. Y

    למכירה פטיפון נמכר

    היי לא רלוונטי
  4. Y

    עדכון - - נמכר

    בהזדמנות, נדיר בלוחות
  5. Y

    נגן AYRE CX 7 - נמכר נמכר נמכר

    היי נגן מצויין נוטה לסאונד חמים נשמע אנלוגי(כולל יציאה AES/EBU). במצב מצויין. סדרת אבולושיין שימש אותי כטרנספורט נשמע מצויין (אך גם כנגן הוא נהדר) יציאות אנלוגיות מאוזנות ו SE. בנוי כמו טנק 12 קילו http://www.soundstagenetwork.com/revequip/ayre_cx7e.htm יימכר בהזדמנות 0522659676
  6. Y

    רמקולים זלטון

    מצטרף לחברים בהחלט מערכת ותוצאה יוצאת דופן... בדגש על במה מדהימה.. יישר כח רן על החתירה למצוינות וכמובן על הכנסת האורחים...
  7. Y

    מגבר משולב Octave Audio V 110 SE במבחן

    היי תומר אחלה סקירה מפורטת וממצה. חברה נהדרת שניכר בה התכנון והירידה לפרטים לצד איכויות מוסיקליות. יישר כח וכן ירבו עוד כתבות מעמיקות כאילו עם קצת רקע והיסטוריה על החברה לצד ירידה לפרטים והמפרט הטכני תענוג
  8. Y

    בחירת סטרימר, המדדים החשובים באמת ?

    היי שוקרון מאחר והיה לי גם אורנדר (מצויין) וגם לומין , יש לי קצת ניסיון בין הסטרימרים הללו. שנהם מצוינים עם יתרונות לכאן ולכאן דבר איתי בפרטי (כמובן הפנייה היא לכל חברי הפורום) בהצלחה
  9. Y

    TAD ME1 – האם סיימתי סוף סוף ?

    יופי של פוסט. תתחדש ותהנה, יופי של רמקולים, ויופי של סטאפ. אני בטוח שגם נשמע נהדר
  10. Y

    עדכון - - נמכר

    עדיין רלוונטי .. בהזדמנות
  11. Y

    JIM HALL REMASTER המלצה על אלבום משובח שהשתבח

    לכל חובבי הויניל, יצאה הדפסה מצוינת של האלבום "הכחול" Concierto, באיכות נפלאה של PURE PLEASURE. ממליץ בחום (לאוזניי ואצלי, אין מה להשוות למדיה הדיגיטלית, סטרימר או דיסק).
  12. Y

    רמקולים MOZART - -התייעצות

    תעלי אותם ללוחות, מדובר ברמקולים מחברה מוערכת שיחסית בסכום "צנוע". בסוף יימצא קונה, איך אומרים הכל עניין של תמחור. בהצלחה
  13. Y

    המון מגברים ועוגת גבינה אחת.

    אז קודם כל מברוק רן היקר על עוד חוסר התפשרות ושאיפה לטוב ביותר. אז נתחיל מהעוגה, לשמחתי זכיתי לטעום מעוגת הגבינה הנפלאה הזאת, לא פעם ולא פעמיים. אז בהחלט המלצה חמה לכל חובבי עוגות הגבינה ובכלל לאוהבי איכות. לעניין ההגברה, לשמחתי זכיתי לשמוע במס׳ סשנים 4 מתוך 7 ההגברות. כפי שצויין חלקם היו...

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור