תוצאות החיפוש


  1. D

    כבלי חשמל IsoTek evo3 ascension במבחן!

    לא הבנתי יש לי כבלים, עכשיו נוסיף מפצל איכותי לפניהם. ההבדלים בין הכבלים לא מתחדדים עוד יותר? והפתיחות / אווריריות לא משתפרת?
  2. D

    חיבור ממיר סלקום tv למגבר אנלוגי

    בדוק ווליום בממיר. אולי משפיע גם על RCA כמו שאמר ELDO . הגדרת PCM חבר את הכבל האופטי ישירות למסך כדי לבדוק כבל וממיר (גם כאן צריך הגדרת PCM)
  3. D

    מפצל חשמל או שקעים נפרדים

    תודה איתי עוד דעות?
  4. D

    נדבקתי בקורונה

    את הפתרונות איך לשמוע כבר נתנו לך החלמה מהירה
  5. D

    מפצל חשמל או שקעים נפרדים

    תודה חשבתי שחלוקה היא cd נפרד או יחד עם דאק ומחשב. וקדם יחד עם מגבר כח בכל מקרה אצלי כרגע רק מגבר משולב , cd , ו tuner. אולי יוסיף נגן רשת / סטרימר + דאק ממה שאתה אומר אני מבין שהכי טוב קו אחד למגבר וקו שני לשאר המכשירים הרעיון בשאלה היה לחסןך עלות מפצל וכבל למפצל ע"י יותר שקעים בקיר...
  6. D

    מפצל חשמל או שקעים נפרדים

    היי דרושים 4 או 5 יציאות חשמל יתרונות וחסרונות לכל מוצר? במידה ובוחר שקעים בקיר איזה קופסאות לבחור: גוויס או 55? שקעים נפרדים או דופלקס? אין פטיפון - האם למתוח קו חשמל אחד או יותר? דור
  7. D

    סיני חדש בא לעבוד אצלי, התחדשתי

    למה לנעול? מחכים לסוף הברייק אין של הכבל. יש לחברים עוד 3 שבועות להתפלפל
  8. D

    סיני חדש בא לעבוד אצלי, התחדשתי

    תיארתי לעצמי שהחיקוי יראה יותר מרשים כבל החשמל "האמיתי" הראשון שלי הרכבתי לבד. (DH LABS +קונקטורים wattgate) אין בכלל ספק שהוא טוב מהפשוטים עלה בערך 1000 למוכן כזה מהיצרן
  9. D

    סיני חדש בא לעבוד אצלי, התחדשתי

    בסכום כזה למה לא רכשת מוצר כניסה מקורי?
  10. D

    הלך לעולמו יקירי ואהובי , הגיטריסט Peter Green

    גם הוא מקיבוץ משמרות https://aaronmorag.wordpress.com/2016/10/31/%D7%A4%D7%99%D7%98%D7%A8-%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%9F-%D7%AA%D7%9C-%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91/ זה אחד הבלוזים הגדולים
  11. D

    כבל רמקול linn k600

    למכירה סט כבל רמקול three wire מוליכי נחושת אורך 5 מטר סופיות כמו בתמונה https://docs.linn.co.uk/wiki/images/2/21/K600_info.PDF 054-3240692 דור
  12. D

    שאלה בקשר לתכנון מערכת קולנוע ביתית בדירה חדשה

    ככה זה כשבקושי צופים בטלוויזיה. וגם רגיל מאצלי בבית, אז מיקמתי את הסוויטספוט בטעות על הכורסת 3
  13. D

    שאלה בקשר לתכנון מערכת קולנוע ביתית בדירה חדשה

    קדמיים ביציאה למרפסת אחוריים והשאר אפשר בתקרה איפה ישים את הסנטר?
  14. D

    סקירה למסך: LG 75 NANO90

    ככה כותבים סקירה, אחלה רק ראיתי שאתה לא מציין מחירים
  15. D

    שיפור מערכת שיש ברשותי כרגע

    לא שמעתי אז לא יכול לענות
  16. D

    שיפור מערכת שיש ברשותי כרגע

    אם אתה רוצה לחבר מחשב או פאלאפון, ואין לך דאק, אז בוודאי שדאק יוסיף דאק מבצע המרה מדיגיטל לאנאלוג. דאק חיצוני יהיה ברמה גבוהה לעומת הממיר שבתוך מכשיר כמו מחשב אז החיבור יהיה לרוב: מחשב לדאק דרך כבל USB, ודאק למגבר דרך אינטרקונטק יש גם חיבור אופטי עבור סטרימר או מסך, וגם חיבור קואקס המלצה לרמה...
  17. D

    LCD שאלה בנושא הקלטה במכשיר הטלוויזיה

    גם היבואן חמקמק. לא ניתן להגיע אליו אני באותה בעיה בטח יש חוברת הפעלה?
  18. D

    LCD שאלה בנושא הקלטה במכשיר הטלוויזיה

    כנראה שהמסך מבצע את זה אתה אמור לחבר, המסך בטח משתיל קוד זיהוי עבור המסך. או שהוא ידריך אותך לפרמוט ספציפי, וזהו, להתחיל להקליט

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור