תוצאות החיפוש


  1. D

    טלויזיה שיאומי או לרדת מזה

    עלתה הכתבה. זה לא עוזר לו (ולאף אחד) בכלום
  2. D

    טלויזיה שיאומי או לרדת מזה

    לדעתי צריך 65. כל השאר אין לי מושג אבל אני בטוח שגם לשיאומי יש כמה דגמים בכל גודל. אז מומלץ לציין דגם
  3. D

    מה שמשגע אותי זה....

    זה בכלל לא מותרות אבל המילה תחביב גורמת למחירים להתנפח לא רק באודיו, ולא תמיד הניפוח מתבצע בארץ, הנה 2 דוגמאות ושתיהם יקרות מצמיג רכב עממי צמיג לאופני שטח 300 ש"ח = 40 euro. צמיג לאופנוע ספורט כ 1000 ש"ח = 200$
  4. D

    רמקולים Wharfedale Evo 4.2

    אולי צריך הרצה?
  5. D

    עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

    זה לא יחידות אקוטון כמובן לדוגמא https://www.monitoraudio.com/en/blog/introducing-c-cam-ceramic-coated-aluminium-magnesium/ אצלך בסלון החל מ 2000 ש"ח למדפי קטן
  6. D

    עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

    אמיר לדעתי סיכם הכי טוב אגב את מה שהוגדר כיחידות אלומניום - סנדוויץ - קרמי ניתן למצוא גם ברמקולים פשוטים, גם שם הם לא סחפו בסערה את לב הקונה הפוטנציאלי. יש מקום לכל השיטות
  7. D

    מינכן 2021 מוכרזת!

    ידע בסיסי - החמישיה הקאמרית
  8. D

    חיבור מחשב למגבר סטריאו וטלוויזיה

    אין יציאה אופטית. תצטרך להשתמש ביציאות אודיו RCA או של האוזניות (צד ימין במסך), ולחבר למגבר וכמובן מחשב למסך ב hdmi
  9. D

    האודיופילים נוהרים בהמוניהם..

    מעניין אם אחת מהן רצתה לשדרג?
  10. D

    המלצה לטלויזיה 65 אינץ!

    אתה צודק, הרי במסך גדול כל פיקסל גדול יותר = פחות איכות, כנראה זו הסיבה שאין כמעט מסכי FHD בגודל 32, אין צורך בזה בגודל כזה בגדלים גדולים יותר 4K הכפיל פי 4 את מספר הפיקסלים ושיפר מצב לעומת FHD
  11. D

    שימוש ראוי/נכון בתקציב

    לא נראה לי הכוונה שבמערכת יקרה, יותר תקציב יופנה לחלל וסביבה, אבל בטח לא רוב התקציב אין חוקים, אצלי המערכת נבנתה בהדרגה היה יופי כשהמגבר היה הרכיב היקר פי 3 מהמקור והרמקולים, וכמובן יופי כשהרמקולים שודרגו וכרגע הם היקרים פי 2 מההגברה כרגע המקור (CD) עלותו כשליש מההגברה, וכנראה הוא החוליה היותר...
  12. D

    שנאי לטיונר מארצות הברית

    בדקת שלמוצר יש אפשרות לתדרים אירופיים? התדרים בארה"ב שונים ומוסטים https://en.wikipedia.org/wiki/FM_broadcasting_in_the_United_States
  13. D

    שדרוג סאונד

    אני לא מתכוון לכלום. אני על כבלים שילמתי סכום נכבד, אבל כמו שהאמנתי לאנשים כאן שכבלים עושים הבדל,(והם צדקו), אם יהיו פה חמישה שיגידו שהזבל הסיני עושה עבודה זהה יתכן שאשקול
  14. D

    שדרוג סאונד

    עכשיו שיש וידאו ניתן לראות - את צריכה למקור ולמגבר כבלי חשמל ברמה יותר גבוהה, זה יתן עומק / נפח לצליל לא ניתן לראות את איכות האינטרקונקטים. גם שם צריך להשקיע מעל המינימלי ולהשתדל לא לרכוש בלי האזנה אצלך בבית. לעיתים ניתן להלוות לנסות להעיף את המפצל שבקיר
  15. D

    שדרוג סאונד

    למה לא? בשבילי ובשביל עוד, וגם אני כבר הספקתי להזיז רמקולים כמה קילומטרים גם ימינה ושמאלה גם קדימה ואחורה וגם למעלה ולמטה
  16. D

    שדרוג סאונד

    מה זה אתה יוצר פרומו? כבר התחלת אז תכתוב מה היה המקרה של הרמקולים
  17. D

    שדרוג סאונד

    ליישר הרמקולים לקו אחיד ככל האפשר לתת להם מרחק מקיר אחורי וצידי. החל מ 50-70 ס"מ כל זכוכית דורשת וילון
  18. D

    כבלי חשמל IsoTek evo3 ascension במבחן!

    אוקיי. ואמרת גם שיצרנים מחויבים לשים פילטר בכניסה. ולא נראה לך שיש הבדל איכות בין (לדוגמא) קבל סיני לניציקון? אותו הבדל יהיה בין כבלי כוח סתם חבל לבזבז שעות של הרבה אנשים על ויכוח עקר. תשאיל ותבדוק. אל תהיה מאלו ששמים מלח באוכל עוד לפני שטעמו
  19. D

    המון תודה.

    :בעד:
  20. D

    כבלי חשמל IsoTek evo3 ascension במבחן!

    אני כבר שבוע מנסה למצוא חומר ללמוד ממנו על מפצלים: מבחנים ועוד, פשוט אי אפשר, למשל רשמת אויידה שוקו, אז החבר הזה מחומרים שונים מאשר האמריקאי. לרוב כך גם בחברות אחרות לגבי מפצלים אמריקאים שבהם כידוע יש דופלקסים, קצת יותר קל להבין משהו, 3 - 4 חומרים שונים. ויותר נפוצים בשוק

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור