לא נראה לי
הכוונה שבמערכת יקרה, יותר תקציב יופנה לחלל וסביבה, אבל בטח לא רוב התקציב
אין חוקים, אצלי המערכת נבנתה בהדרגה
היה יופי כשהמגבר היה הרכיב היקר פי 3 מהמקור והרמקולים,
וכמובן יופי כשהרמקולים שודרגו וכרגע הם היקרים פי 2 מההגברה
כרגע המקור (CD) עלותו כשליש מההגברה, וכנראה הוא החוליה היותר...