תוצאות החיפוש


  1. D

    LCD שאלה בנושא הקלטה במכשיר הטלוויזיה

    אתה יכול להקליט, אבל בגלל זכויות יוצרים אפשר לצפות בהקלטות רק במסך הזה צריך כונן חיצוני כמו של מחשב. לא יודע אם דיסק און קי גם יעבוד. מחברים לשקע USB
  2. D

    הדגמים החדשים של PARASOUND

    אני רוצה לציין שרוני מאלרון הביא לי לבדיקה בבית מגבר אקופייז משולב מקופסא שרק נחתה מחו"ל. וזאת ללא שום התחיבות לרכישה וזאת לאחר שניים שלושה טלפונים ששאלתי למה אין מכשיר תצוגה, תוך 3 שבועות קראו לי לאסוף אותו, ולתקופה ארוכה מכיוון שנדרש בריק אין
  3. D

    התייעצות - טלוויזיה חכמה

    1 לאנדרואיד TV יש פחות אפליקציות מאשר לאנדרואיד רגיל. אך הן מותאמות לעבודה עם שלט ולא למסך מגע 2 יש לי פיליפס אנדרואיד ישנה 5.1.1, לגבי עדכונים היו במשך השנים. אך ברגע ש GOOGLE הפסיקה לתמוך במערכות הישנות (כרגע 8 עוד נתמכת), אין דרך לגלוש מלבד דפדפן מינימלי, יוטיוב לא נתמך למרות שאמרו לי שהוא...
  4. D

    הדגמים החדשים של PARASOUND

    לא פשוט לענות כשאתה מרגיש שמבוצע בך חצי לינץ לא מזמן תקפו כאן סוחר אחר בגלל תימחור. מעניין אם היה שינוי או לא? במקרה הגרוע אודיופילים בישראל הפסידו שתי חברות. לא נעים לא נורא
  5. D

    מגבר כח נקוב, כח נדרש, כח מספיק

    הרבה יצרני הגברה רושמים לשדך לרמקול בעלי 4-16 אום. אז מגבר רציני לא אמור למות מרמקול של 3 אום אבל יש אפשרות שמתחת ל 4 אום יהיו למגבר יותר עיוותים אני מעדיף לשמור על התאמה
  6. D

    LCD נעילה

    נתק מחשמל ל 5 דקות. לא מאמין שזה יעזור אם המסך דורש להכניס קוד, אולי מישהו הפעיל נעילת ילדים, תנסה 0000 כמו שרשום בעמוד 37 למטה https://www.metz-ce.de/fileadmin/fm-dam/Download/Homepage_Englisch/Bed-Anl_englisch/LCD/606_7/606_47_2049.pdf אם לא הצליח, תנסה לדבר עם היבואן או מעבדה. בטח יש להם...
  7. D

    נגן האם טיונר נחשב עדיין כמקור למוסיקה?

    אז זהו שיש הפתעות (לרעה) בחיים. בדירה שאני נמצא אנטנה במרפסת לא עושה כלום ממש כלום. אז התחברתי דרך העידן+ של הבניין, אז בעצם הרמתי תורן 2 קומות למעלה. ויש לי נגיד 70% מהתחנות ואותו אחוז איכות
  8. D

    נגן האם טיונר נחשב עדיין כמקור למוסיקה?

    מאיפה המידע הזה? מהניסיון שלי המיקום משפיע יותר מאיכות המוצר, כלומר עדיף אזור עם קליטה טובה וטיונר בסיסי מאשר טיונר איכותי באזור עם קליטה עלובה מה שאני אוהב: רדיו מגוון את החיים בסגנונות מוזיקליים שונים.
  9. D

    לחובבי הניקיון והשמע

    נתקלתי בפרסומת https://qtwists.com/
  10. D

    אמרתם וודו,שמן נחשים...אז אמרתם..אתם צודקים?????

    לא ראיתי ולא בחנתי מוצר כזה אם אני מפעיל את הפיזיקה שאני מכיר , אני נוטה לקבל את דעתו של שניצל שזה כנראה עושה משהו, אבל לא דרמות סברתי גם שהחדר של משה קטן יחסית אז אולי שם זה משפיע יותר? רק שאז בא נמר וטוען שאצלו זה עובד בהחלט. אז...........
  11. D

    אמרתם וודו,שמן נחשים...אז אמרתם..אתם צודקים?????

    כל הפטנטים האלו, ובכלל חומרי אקוסטיקה לחדר. אני מניח שהשפעתם תלויה בווליום?
  12. D

    כבלים המלצה לכבלים איכותיים לרמקולים.

    למערכת כזו הייתי משדך כבלים בסכום של כמה אלפים אבל קודם הייתי הולך לפי ההצעה של ארז ובודק 200 שעות עם כבלים פשוטים
  13. D

    נפלה עטרת ראשנו - חברינו אריה גור הלך לעולמו!

    תמיד שמר על קו נעים רגוע ומכבד לאחרים יהי זכרו ברוך
  14. D

    קנון d800 או קנון d70?

    ישיבה. רבי. ללעת ופילפילים מי שלא הבין זה אתה, בא בנאדם לעזור לך ולא סתם בנאדם,אלא אחד עם הבנה בתחום תמשיך ב חחחח ותגיע רחוק. בהצלחה
  15. D

    חיים סבג - שף, אודיופיל ומעל הכול חובב מוזיקה

    למה אתה מתכוון? (עיר חדשה)
  16. D

    חיבור פטיפון לרסיבר קולנוע ביתי

    ממה שאני מבין אתה באמת צריך מצב ליין כן על הארקה לא כתוב כלום, במגבר עם פונו מחברים לגוף המגבר. אצלך אני פשוט לא יודע את משקולת הזרוע כיוונת כראוי? אולי אין משקל על המחט. תבדוק ואם זה לא זה - צלצל לחנות או ליבואן אני לא רוצה לגרום נזק,

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור