זמן טוב להתחדש בנגן CD המחירים שלהם בריצפה היום גם בגלל הסטרימינג וכל מה שמסביב, rotel ונגנים תמיד לא הלך בטוב, הם טובים רק במינימום כפתורים ומשחקים, הפאוורים שלהם טובים כפתור ON/OFF כל מה שמעבר לא אמין, לאורך כל השנים היו כך, גם NAD אותו סיפור, איכותיים מאוד אבל אמינות בריצפה, זה כמו רכב צרפתי.