תוצאות החיפוש


  1. M

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    צודק טעות שלי\של גוגל. לא משנה תעשה מה שבא לך יש לך סט-אפ להתגאות בו באמת, תתחדש ותהנה חג שמח.
  2. M

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    לציוד מיושן קסם משלו והוא טוב במה שהוא טוב, לא צריך להתחרות בציוד של היום ותתפלא יש הפתעות . לגבי נתוני המגבר בהחלט מרשים זה חתיכת ביסט. לעניין משהו אמר לא בטוח אם מגבר 1 גדול אחר יהיה טוב יותר מ 2 בברידג שנותנים אותו הספק אז אם תפרק את העניין לרגע, מבחינה כספית כי מפה זה מתחיל ואין מדד ראשוני...
  3. M

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    ברור אבל אל תשווה 2 מגברים בברידג שנותנים לצורך העניין 600W לצד בתצורה הזאת, לבין מגבר 1 שנותן 600 לצד (שהוא בנוי מלכתחילה לתת את ההספק הזה ברגיל) או מונובלוקים (לא בברידג) שנותנים את ההספק הזה, אם אתה רוצה לעלות למעלה תחליף מגבר ל אחר שהוא חזק\שונה\דוחף אחרת, עדיף מאשר להוסיף עוד 1 ולשנות את...
  4. M

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    כל אחד טוען ששלו יותר גדול מה חדש ... חדר אקוסטי או סביבה אקוסטית טובה, מגבר חזק ויציב בעכבה יציבה (לא 4 ומטה) לא כזה שמכניס עיוותים, ישבור כל רמקול לפני האוזן לא מדובר פה על סוג של עילוי רמקול מדהים אני בטוח והייתי מת שיהיה לי כזה בסט רב ערוצי שלי אבל בחחייאת.
  5. M

    רמקולים מדפיים Chario constellation mk2 Delphinus

    Chario constellation mk2 Delphinus דגם אחרון מעודכן, שמורים היטב מצב חדש לחלוטין בחדר סגור אין שעות עבודה, אין עליהם נגיעה. במחיר מציאה 5000 ש"ח.משה.קריות.054-2-1-76085.
  6. M

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    ממש לא חובבנים צריך לזכור זה ביזניס וברמות האלה זה המון כסף יוקרה ותודעה, הם מדגימים ככה וכל היצרנים בתערוכות מדגימים ככה קודם כל בשביל למכור/כי זה נראה יותר טוב/יש לזה את הוואו ההתחלתי שלו. מה יחברו לך בי-אמפינג ויושיבו אותך ימים ושעות, הם מחפשים לעשות לך וואו שתזכור אותו ותלך להזמין. חפש בגוגל...
  7. M

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    עניין האומים קריטי בגבול תחתון בתדרים מסויימים המגבר דוחף עיוותים, בגלל זה מתייחסים רק לנתון של היורד למטה כי זה קריטי וגם סיכון לרמקול עצמו, למה לא כותבים לכמה הוא עולה אלה רק לכמה גבול תחתון ? ככה זה עובד בכל מגבר ככה זה עובד בכלל, אם נלך לפי הפיזיקה שלך אז בנמוך זה יהיה בדיוק הפוך, הרמקול...
  8. M

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    מה שכתבת תלוש מהמציאות בנוגע למגבר הזה ולתופעות פיזיקאליות שאתה או אנחנו רוצים להאמין שלא קורות בו כבדרך נס, גם באקיופייז שיורד לחצי אום התופעות האלה קורות. ואתה יודע מה לא קשור למספרים קשור לאוזן, תחבר בברידג.
  9. M

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    ברידג זה וואו התחלתי, גם עוד מגבר ישב לך פגז, אך בחיבור שכזה לאורך זמן מעייף ומכניס עיוותים בווליום גבוה, ככה זה עובד גם אם מגבר ורמקול סופר אולטרא עדיין, ככה זה עובד . גם אני הייי מת למגבר נוסף כמו שכבר יש לי, אבל ברידג לא הייתי מחבר.
  10. M

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    יש ברמקול שלך חיבור בי-וואייר ? אם לא, אז לאורך זמן והיו לי כמה צמדים בברידג זה תמיד בעייתי בווליום גבוה. אם חיבור נפרד אז לפצל גבוהים\נמוכים, מגבר לכל צד אבל לא בחיבור מכפיל אלה בפיצול RCA , ההתנגדות משתנה וההיענות גם, מקבלים קו נפרד בהפרדה בקרוס ושומעים אחרת לגמרי (תמיד זה היה עדיף על מצב...
  11. M

    מה הקשר בין קומפרסור ,מכונת כביסה ,נעלי ריצה ותחתיות למניעת ויברציות מתחת לדגלי אודיו

    השאלה היא לא כמה אנשים מוכנים לשלם אלה, אם בכלל ניסו. בחיבור ישיר הדאק של ווים אולטרא הוא פצצה אודיופילים לא מנסים כי זה רק מכשיר של 1500 שקל, בכלל לא אוהבים את הקונספט של לסגור פינה ב 1500 שקל. פה הבעיה. בחיבור ישיר נשמע פגז, עכשיו כמה יש פה שיש להם שבכלל ניסו לחבר אותו ישירות\כמה בכלל חקרו את...
  12. M

    מה הקשר בין קומפרסור ,מכונת כביסה ,נעלי ריצה ותחתיות למניעת ויברציות מתחת לדגלי אודיו

    גם ווים אולטרא הוא הצלחה גדולה, יש בו ESS ES9038 Q2M DAC, אמנם דאק הוא לא רק ציפ אבל בכל זאת ....
  13. M

    האם קריוניזציה של רכיבי אודיו ונלווים משפרת את הצליל? שקעי חשמל וכד'

    זה משפר את השלמות, השאיפה למושלם\לטוב ביותר שאפשר להגיע ואם יש ספק אז אין ספק, אל תחפש בכוח פשוט תחליף לטוב ביותר סמן וי ועבור הלאה לחוליה הבאה בשרשרת.
  14. M

    נגן נפטרתם מהטייפ דק? עשיתם טעות פטאלית.

    ההתעסקות זה חלק גדול מהעניין לקנות קלטות אני זוכר היה כרום מטאל תמיד לא ידענו מה יותר כדאי היה מאקסוול\ממורקס סוני ועוד המון זה היה הכי כיף לקנות את היקרות היה בא שחור לפתוח אותם היה כיף אני זוכר אפילו הייתי נותן לחנות הוא היה משכפל תמורת תשלום על איזה קסטה שאבחר לקנות ממנו במקום לקנות את המקורי...
  15. M

    נגן נפטרתם מהטייפ דק? עשיתם טעות פטאלית.

    היה תקופה טובה פעם ... הכל היה אחרת גם הסטריאו הי-אנד היה נראה אחרת לגמרי מהיום בכל המובנים ולומר לך שהיום זה נשמע יותר טוב... לא בטוח בכלל.
  16. M

    נגן נפטרתם מהטייפ דק? עשיתם טעות פטאלית.

    נראה אותה מוציאה את זה בטייפ סלילים אתה שומע את זה אתה עף !

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור