תוצאות החיפוש


  1. M

    המלצות ל-DAC מתאים? (עריכה: התחדשתי)

    יש פה הרבה גם מהרצון של לבנות משהו כחלק מהתחביב, גמרת אתגר מסויים\מסמן וי, זה לא מחזיק הרבה וכבר אתה מחפש את האתגר הבא, וכמובן שחייב שהוא יהיה אתגר אחרת אם קל לא מחזיק, וכן זה יושב ומציק עד שמסיימים עם זה. לא ממש קשור לשמיע או לא, למרות שזה כן שמיע, אם שווה את ההשקעה בכסף זה כבר סיפור אחר. תתחדש...
  2. M

    המלצות ל-DAC מתאים? (עריכה: התחדשתי)

    אני לא חושב בכלל שיש דאק ששווה את הסכומים האלה זה יותר מעמד\כבוד\אחדות כספית רצון ושקט נפשי לחיות עם שאר הסט, וזה גם בסדר. אני רק מזכיר שאם יש לך דאק ב 30 אלף שיושב על סטאפ של 100 אלף או על 200 וגם על 300 אלף, אז לא עשית פה כלום, וזה מתייחס למוצרים עם מחירים שהם אמיתיים ולא מומצאים כי 50 אלף...
  3. M

    המלצות ל-DAC מתאים? (עריכה: התחדשתי)

    שיהיה גם 5 ספקים וגם עוד יחידה של סוללות לגיבוי תבנה מגדל 5 חלקים, מה שחשוב זה האוזן לא כל השופוני הזה. WIIM ULTRA סוגר פינה בעשירית כסף.
  4. M

    שאלה לגבי חיבור גידים בכבל רמקול

    יש לי הכבל הזה עם בידוד נוסף ורשת, 4 גידים קניתי גלגל של 20 מטר חתכתי באמצע והרצתי אותו לאחוריים (זה כבל בעובי של צינור גינה) כבד ומאסיבי, מבחינתי סימנתי וי על הפאן האחורי וזה היה מלפני כ 20 שנה.. עושה תעבודה כמו שאומרים.
  5. M

    שאלה לגבי חיבור גידים בכבל רמקול

    אודיופיל מאמבו ג'אמבו ...
  6. M

    המלצות ל-DAC מתאים? (עריכה: התחדשתי)

    אם אתה לא מחפש שמות בוטיק למיניהם, צליל נטו, זה אוכל הכל בסכומים שציינת ו הרבה מעבר גם, תבדוק תאמר בהצלחה.
  7. M

    המלצות ל-DAC מתאים? (עריכה: התחדשתי)

    iFi Micro iDSD Signature עולה סביב 10K ייכנס לך לתקציב. סמן וי.
  8. M

    Orpheus Lab

    תאווה לעיניים וואו.
  9. M

    תערוכת האנוי

    הצגה, עושים בית ספר .... כל הכבוד.
  10. M

    פני האתר לאן

    החשבון פשוט וקל, היום כבר לא צריך למכור כמותית, גם אין לזה ביקוש מי שחכם/ועובד יודע את זה.
  11. M

    פני האתר לאן

    התחום בגסיסה מתמדת כבר כמה שנים מעבר לעניין שהכל נהיה בנאלי תגי מחיר הזויים ועוד, אל תצפה יותר מידיי ...
  12. M

    הצינור. תחקיר חברת סמסונג. מכרה מוצרים מקולקלים, פגומים, תקולים, לישראלים ביודעין. רשת 13

    דברים היום לא מחזיקים כמו פעם וזו בעיה צריך לקחת בחשבון פעם כל 15 שנה מקרר/כביסה/מסך היה מחזיק, הדברים של היום 5 שנים הולך משהו וביטוח לא שווה לעשות עובדים עלינו בכל התחומים. צריך להיות מוכנים לאירועים כאלו עם סכום בצד לגיבוי אין מה לעשות.
  13. M

    זכר אלפא חדש בשכונה: ThivanLabs GRANDHORN ALPHA

    אתה תשמע צווחות בכי אתה תזרוק הכל מהחלון, עם ציוד מתאים אתה תעצום עיניים יירדו לך דמעות.
  14. M

    זכר אלפא חדש בשכונה: ThivanLabs GRANDHORN ALPHA

    יותר גרוע ממה שאתה חושב, מנסיון. אל תנסה לשנות את מה שהמתכנן כיוון אליו, לא יילך, עדיף לקנות משהו שמתאים ותוכנן לעבוד כך מראש. אין מושלם.
  15. M

    זכר אלפא חדש בשכונה: ThivanLabs GRANDHORN ALPHA

    נראה סווווף הם יודעים מה שהם עושים פוגעים בול.
  16. M

    חשמלאי

    מטורף תתחדש ותהנה אלו מפלצות.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור