תוצאות החיפוש


  1. zs

    התחדשתי בנגן דאק מבית לקסמן יפן - LUXMAN D-10X

    מברוק איציק....אחלה נגן.מגיע לך אחי..דבר אחד בטוח,ים של דאקים וסטרימרים לא ינגנו כמותו.
  2. zs

    דאקים איכותיים במחירים שפויים

    ראשית תראה כמה אני לא בכיוון.שנית להבנתי זה מחיר היום מינימום למשהו סביר בתחום. מה לעשות,אני מחבב את מתנוש... ג.נ...אני לאחרונה רכשתי אזה סידי מפונפן קצת של דנון.תראה באיזה תקופה אני נמצא:D נו,ממילא הוא מחמם קצת את המנורות....:לב:
  3. zs

    דאקים איכותיים במחירים שפויים

    תתארגן (אולי)קודם על קבצים טובים פלאקים וכאלה..לא מבין בזה הרבה. אבל אם לא ,גם דאק במיליון שח לא יעזור הרבה. ואם אתה רוצה ככה סתם סטרימינג בשביל הכיף,יש ב 2000 שח כל מני.. (הייתי מקשיב למתנוש)
  4. zs

    מגברי סופר אינטגרייטד

    תתחדש שושקה (בלשון זכר)
  5. zs

    אודיופילים יפנים

    אז נזכרתי קצת בתקווה וזה נחמד. אבל הרעיון לכיסוי לפט שלי אעתיק מהסרטון.רק שאקנה איזה בד קצת יותר שיקי... סהכ אנשים נחמדים היפנים,אוהבים מוזיקה ויש להם כבוד לקומפוננטים שהם אוהבים.
  6. zs

    היכל התרבות מול היכל אלדר - חוויית ההופעה החיה המושלמת (1)

    שלום לכולם. שני הגרוש שלי לעניין המע של שניצל. כמה שנים טובות לא שמעתי את המע של אלדר..אבל לפני השנים האילו,היו כמה שנים גם טובות שכן שמעתי את המע של שניצל. המשותף לכל השנים הוא...שהמע של שניצל כל הזמן בגלגולים ,היא תמיד תהיה קצת " שונה" מלפני חודש.אבל היא כל הזמן טובה.טובה מאוד,מצוינת. את המע...
  7. zs

    בונה כבלים מקומי שאין לו סובלנות לאודיופילים גם שהם מרגיזים.

    שרשור של בונה כבלים מקומי צד את עיני.נדמה לי שמו מני בי. השרשור אמנם ננעל,נו שוין. אבל בחור מספר נסים וניפלאות על כבל שבנה .משתמש בפלטפורמה של דטאון עמ למכור את הכבל. ועונה כמו ערס לאודיופילים נודניקים לטעמו. אז לנועל השרשור....אולי תנעל מלכתחילה פרסום דרך הפלטפורמה של דיונים על אודיו. ולפרסם...
  8. zs

    קונצרט סליחות 2024 'לשמוע אל התפילה' של התזמורת האנדלוסית אשדוד

    כמישהו שאינו מחמיץ אף קונצרט סליחות,ומגיע לכותל לאמירת סליחות היטבת לתאר את המהות ,התוכן והעומק של אמירת הסליחות. סהכ כלום לא מובן מאליו ועלינו להודות על הכל. שפו.
  9. zs

    נסיון בדחילו ורחימו

    חחחח ובא לציון גואל. אשכרה כמו במציאות העגומת מה בארצנו. כשגדעון סער ירק על ביבי,נהפך ליקיר הקבוצה משמאל למרות היותו עם מיינד מהקבוצה הימנית. לכשביקש לחבור לביבי נהפך לקיא של הקבוצה משמאל .שרק לפני רגע היה יקירה. פתאום כאילו שלא בדיוק זורמת בניהם אחוות רעים התאחדו ורק עמ ללעוג לשניצל. שניצל...
  10. zs

    Magico S3 2023

    תתחדש,כיף לשמוע שיש לאנשים דרייב שגם מחדיר קצת שפיות לחיים. תהנה מהקניה.
  11. zs

    כמה אודיופילים יש בארץ ?

    אם כך, מתנוש היה עדין איתך.
  12. zs

    מה בתפריט? רג'ואן אודיו ומספר מנות מישלן

    קראתי,אהבתי..אבל היו חסרים לי קצת פרטים טכניים על המוצרים.במיוחד המגבר שאמור להניע כזה רמקול. גיא בחור מעלף באמת.רכשתי ממנו לפני זמן לא רב סטנד שאוכל לשלב עליו את הפט שלי שהוא די רחב הייתי אומר.ביחד עם המנוע מגיע ל 70 סמ לערך.אחת הרכישות הטובות.וגם הכייף לעסקה עם היבואן גיא.
  13. zs

    קצת נסיון לדברים שלא ידעתי ומנסה עכשיו !

    היו בטח שהיו......משהו בסגנון שמנו דיסק ימין ,שמאל..הזזנו את הרמקולים קצת ימינה פחות לכיוון המאזין,לאחר מחיאת כף בחלל התחלנו להאזין....זה היה בערך הסגנון/ הפתיח לכתבה. לא עקרוני,אבל היה...
  14. zs

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    אף אחד לא מעוניין להוכיח כלום ברמה מחקרית. זה לא מעניין בכלל. מוזיקה זה הדבר הכי "פשט" שיש. מה שנוגע ברגש,בלב,בנשמה זה מה שקובע. אם מישהו מעוניין לקחת את זה למחקר,לממבו ג'מבו של מילים...הוא בבעיה גם אם הוא חושב שלא. כולנו יודעים ש 1+1 =2 לא כולנו מרגישים ושומעים שווה צליל של...
  15. zs

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    חחחח סימן שלא נכנסתי לפורום 30 שנים...אבל בגלל שאני אוהב אותך ומכיר אותך...אני זורם איתך בעניין "התולעת" גם כי ראיתי שהתולעת רשמה משהו כמו " כל עניין הויניל מגוכך" . תולעים מבינות בירקות ופירות רקובים.
  16. zs

    קדם מגבר NAD M66 במבחן

    הציון הגבוה מגיע לסוקר.רשמתה ברמה גבוה מאוד. מבין השורות אני מבין שזה מכשיר שמתאים לאדיופיל צעיר ונמרץ שאפוף הייטק סביבו...ש 27 k שח " קטנים" עליו. (חמסה,חמסה) אולד פיישן כמוני יכול לעשות עם הנאד בדיוק כלום. ממשיך עם הנאט המפגר... אחלה סקירה,שפו.
  17. zs

    רסיבר הדגל מבית אונקיו Onkyo TX-RZ70 במבחן

    לפחות בתחום הזה אני לא רואה עליית מחירים מטורפת כמו בציוד אודיו דו ערוצי. אולי אפילו ירידה. במחיר שרשום מקבלים חללית. ונכון למכשירי דגל לפני עשור ודרומה היו עולים הרבה יותר. סקירה כמו הסוקר,מקצועית,מקיפה,נהירה, מלאה בפרטים טכניים. אין ספק שע"מ לסקור היןם רסיבר טוב,חייב להיות סוקר שבאמת מבין עניין.
  18. zs

    התחדשתי ברמקולים מדהימים PERLISTEN S7T

    אהלן איציק...סורי על הדיליי,רק שאני מוצא עצמי מחוץ לאתר זמנים ממושכים. אחלה עסקה עשיתה עם הרמקול הזה.גם מוזיקה וגם קולנוע...זה באמת שתיים במחיר אחד,סחטיין. רק מילים טובות אני שומע על היבואן,דן נגר.זה נדבח חשוב מאוד. לטעמי...סטנד טוב בהמשך והרמקולים יותר TON IN, אתה מקבל קפיצה גדולה בתלת...
  19. zs

    הבסיס של המערכת. Carbide Base אביזרי שיכוך במבחן

    סוף סוף משהו מרנין לקרוא. אני מאמין לאוזן של נמר תמיד. אולי אני לא הייתי זורם עם השינוי,אבל בטוח אפשר לסמוך על הסוקר. ושוב באודיו יקר כמו באודיו יקר. בהצלחה עם המוצר,פרנסה טובה.
  20. zs

    איזו חוליה בשרשרת אודיו משפיעה ביותר על איכות תוצאת הביצועים.

    לוקובסקי.....אתה פתחתה דיון ע"מ להגיד לנו," חברה הפרה זה המכשיר הכי חשוב במערכת" !? מה כל כך חשוב לך הדעות של האחרים...סתם להגיד להם " אתם לא מבינים" תקשיב קצת לעוז קול,אודיופריק..תקשיב לפעמים זה מועיל.איך פתח פעם פיני ז"ל במאמר שרשם " בן 60 ועדיין תלמיד".

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור