תוצאות החיפוש


  1. zs

    חיפוש מעמד אודיו איכותי ואסטטי

    https://www.raguan-audio.com/ כנס לקישור תגולל .ישנם סטנדים מהממים ומעולים.אני רכשתי את החום...לא יודע איך קוראים לו
  2. zs

    נגן הטוב בעולם? יש מצב...

    תתחדש גיא...אחלה מכשיר רכשתה. עדיף דיסק אחד במכשיר כזה מאלף קטעים בדיגיטל. ( למי ששואל עם מוכרים עדיין דיסקים)
  3. zs

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    אין ספק ששני מונו וכל אחד מהם בברידג' יתנו לך עבודה מצויינת.זו עובדה. נשאר רק עניין של תקציב.השאר ידוע מראש.
  4. zs

    הגיע זמן כבילה RICABLE INVICTUS SPEAKER REFERENCE MKII

    רכשתי מהם אוזניות...אחלה חברה.
  5. zs

    התחדשתי והשלמתי את הסט עם יחידת פרה מדגם LUXMAN C10X

    תתחדש איציק,תהנה.אין ספק שנדלקת על הסאונד של לאקסמן..o_O:p:p. מגיע לך את כל הטוב הזה.
  6. zs

    סטרימינג לעומת CD

    עד חצי המחכות,רק תבקש
  7. zs

    סטרימינג לעומת CD

    מצטער,לא יכול לעזור לך...:oops:
  8. zs

    צוות האתר משתתף בצערו של שי פריק

    יהי זכרו ברוך(ורד נבול)
  9. zs

    תוספת הורן קטן

    יאאלה בא לי לכתוב משהו.... אחרי כמה שנים הגעתי לביקור היום (שבת) אצל שניצל. מבלי להתיחחס לרמקול כזה או אחר...ראשית ישנה שם חתיכת מיני תערוכה של מערכת סטריאו,הכל נראה אסטתי,מרשים,קומפוננטים בעלי יכולות.. אהבתי מאוד את העבודה העצמית על האלטק.השקעה מהלב. ובאשר לסאונד...בעבר כאשר היו הוונשק...אני...
  10. zs

    סמסונג רוכשת את B&W, Denon, Marantz

    אוקיי,שאלה...? יש לי ברכב מעבד סאונד.מתחבר למחשב עם תכנה..ואני " משחק" עם האקוסטיקה ברכב.שם את עצמי בסוויט פוינט.כמובן שהיושב לימני לא שומע בדיוק איך שאני שומע...כמו כן ישנם כאן לפחות בקבוצה חברה עם מעבדי סאונד בייתים.האם זה הגיע מתחום הסטריאו לרכב. למשל הרבה עניינים מכניים ברכב הגיעו מתחום...
  11. zs

    סמסונג רוכשת את B&W, Denon, Marantz

    לא הבנתי מדוע תחום הרכב הרבה יותר מורכב מתחום אודיי ביתי.( ברשותי מערכת די טובה ברכב) ועדיין לא נתקלתי במותג סמסונג ברכבי אודיו לרכב...או שישנו משהו בסיסי שאני לא מבין אותו...
  12. zs

    רמקולים הארבת 40.5 xd2 - חדש דנדש בארץ הקודש

    שושו היקר... תתחדש על הרמקול היפה הזה.נראה כמו פעם עם סאונד נעורים משובח. לא יודע כמה עולה,אבל אוהב את ה"צניעות" יחסית הזו במע' שלך. לדעתי השינוי הגיע אצלך עם הרבה רגש משוכלל בשכל.חג שמח ופורח:אצבע מורמת
  13. zs

    ביקור אצל שי מפריק קונטרול

    תשמע...אני מכיר את פריק מעל 25 שנים...פתאום מגיע עוד פריק אחד. אתה לא חושב שזה קצת מבלבל? לפחות זקן כמוני..? רשמתי לך שהכל סבבה.ז" א הסקירה,ציוד,בעל הבית...נכון?
  14. zs

    ביקור אצל שי מפריק קונטרול

    הכל סבבה אבל פריק יש רק אחד.
  15. zs

    התחדשתי במגבר חלומי LUXMAN M-10X

    איציק תתחדש...חתיכת מסע אתה עובר עם אודיו דו ערוצי. אחלה מכשירים (מכשירי ירושה:)) אבל אם כבר אז כבר, תתחיל לחסוך לפרה תואם....מגיע לך, תהנה.
  16. zs

    פלטת שיכוך לאודיו על שולחן עבודה משרדי?

    אם אתה רוצה פלטה 40 ממ עובי. ש 25 ממ hdf ו 15 ממ מייפל. תבוא תיקח.תן לנגר שיחתוך לך לפי מידה.שימשו (שימשו אותי בסטנד הישן).
  17. zs

    כמה פעמים אפשר לטחון מה יותר טוב תקליט או דיגיטאלי?

    מה זה משנה איזה ממיר יצא...כל עוד הוא תלוי בקובץ. ומה שסלים 1900 טוען זה עוד חיזוק לעניין המקור. מצא מקור טוב יותר ועל אותו ציוד הבחין בשמע טוב יותר בהרבה.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור