יאאלה בא לי לכתוב משהו....
אחרי כמה שנים הגעתי לביקור היום (שבת) אצל שניצל.
מבלי להתיחחס לרמקול כזה או אחר...ראשית ישנה שם חתיכת מיני תערוכה של מערכת סטריאו,הכל נראה אסטתי,מרשים,קומפוננטים בעלי יכולות..
אהבתי מאוד את העבודה העצמית על האלטק.השקעה מהלב.
ובאשר לסאונד...בעבר כאשר היו הוונשק...אני...