תוצאות החיפוש


  1. zs

    ריגושי (ותובנות) חשמל בדירה חדשה!

    תראה ,אני באמת זורם עם אפי...מה לעשות אני נטול השכלת מחשבים אבל בוגר השכלה טכנית (בקטנה). אני מניח שהבחור וגם רואים שעשה עבודה יפה,השקיע רק תעשה וידוי הריגה בעניין הפחתים. תתחדש ,תהנה מהדירה החדשה,שיהיה בשעה טובה ומוצלחת.:אצבע מורמת
  2. zs

    מי אמר שהסופה לא מביאה גם דברים טובים?

    נדבר בטלפון...הייתי כל היום בשטח ,קצת אוויר.
  3. zs

    מי אמר שהסופה לא מביאה גם דברים טובים?

    זה מה שמטריד אותך שניצל? אבני דרך היו גם ביציאת מצרים...ומי בדיוק זה מעניין אותו. עברתה לסטרימיניג,מחשב שיא המודרניזציה נו קיבלתה כוויה? אנקדוטה קטנה...היה בזמנו אצלך"מבחן הפרהאמפ הגדול " ישבו שם מני ומקצתי האודיופילים...היו מכשירים מפונפנים הסטרים כלשונך,בעלי שם כמו רולסרויס,היו גם אבני דרך...
  4. zs

    מי אמר שהסופה לא מביאה גם דברים טובים?

    תודה באמת לכל המברכים/ מפרגנים חג שמח ופורח...שמחה ואהבה(ורד)(ורד)
  5. zs

    מי אמר שהסופה לא מביאה גם דברים טובים?

    תודה גבי...תארגנו טיול לצפון הדרום,עדיין יש כאן קצת שמש :)
  6. zs

    מי אמר שהסופה לא מביאה גם דברים טובים?

    תודה ושבוע מבורך לכולם...ואחרי שנתיים של כל מני...קצת שיר בלב.
  7. zs

    מי אמר שהסופה לא מביאה גם דברים טובים?

    באמת שהכל יכול להיות.... :) תודה.
  8. zs

    מי אמר שהסופה לא מביאה גם דברים טובים?

    האמת מאז הפרה הקודם ואחרכך שני המונו...אני הפכתי לאילו ש" נאמנים" לחברה.. לא יודע אם יש לנאט כת כמו ניים אבל אני שם..:)
  9. zs

    מי אמר שהסופה לא מביאה גם דברים טובים?

    נו בכל זאת 30 קג ,קצת גדול,שלא יעלב...:) תודה.
  10. zs

    מי אמר שהסופה לא מביאה גם דברים טובים?

    הכי טוב תבוא לאכול סופגניה ( יש גם ללא גלוטן אם זה מעניין אותך) ולשמוע... מה אני אספר לך...? הבמה ככה, הגבוהים נשמעים כמו שני שלדים מזדיינים על גג של פח...:p:p אבל ברצינות...המערכת קפצה קדימה,ההגשה של המוזיקה ממש להכניס אותך לחדר ,להיות חלק. יש משהו במיקרודינמיקה שבאמת לקח אותי לפעור פה...כאילו...
  11. zs

    מי אמר שהסופה לא מביאה גם דברים טובים?

    https://www.nataudio.com/products/vacuum-tube-line-stages/magnetic-evo.html
  12. zs

    מי אמר שהסופה לא מביאה גם דברים טובים?

    הוחלף הפרה לאחד מעל מה שהיה ...
  13. zs

    מי אמר שהסופה לא מביאה גם דברים טובים?

    אתה יותר ממוזמן..אתה יודע. :)
  14. zs

    פני האתר לאן

    דור צעיר לא באטרף על אודיו היי אנד. לדעתי ממרום גילי אולי קצת פחות ממני,זו השכבה האחרונה שאיכות הצליל זורמת להם בורידים.נוסיף לזה מחירים הזויים,סוחרי יד 2 ( חלקם) לא הוגנים...קורונה,מלחמה,יוקר מחיה שפוגע אנושות במעמד בינוני...מספיק לא?
  15. zs

    מגבר המנורות Unison Reaserch Triod 25 (T25) במבחן

    קצת מאוחר ,לא נורא:) אהבתי את השורה האחרונה.... "אחלה סאונד למי שלא רוצה למכור כליה...." וזו גם אחלה תובנה.אפשר להיות חכם ב 30.000שח ו" מפגר" ב500.000שח. אני כנראה שייך לקבוצה האחרונה.
  16. zs

    רמקול בלוטות' נייד JBL Flip 7

    יש מצב להשתמש בו כמקרן קול לטלויזיה?

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור