וואו מערכת סוף הדרך. הלוואי שאוכל להגיע לשם יום אחד אבל זה יהיה קשה……לי יש משולב ורמקולים של אודיו נוט שקניתי ביד שניה, ידיד שלי מצרפת עבר מסטאפ דומה לשלי לשינדו מורביסון והוא מרוצה מאד. הוא נשאר עם הרמקולים של אודיו נוט. שאלה לגבי הפונו שלך. זה EAR834? אני כרגע משתמש בפונו המובנה של האודיו נוט...