סליחה שלא מיקדתי.
אז קודם כל אכן לסטרימינג. Tidal
כינור עם פסנתר יכול להיות מדהים. מחפש קטעים עם עוצמה ורגש, כאלה שעושים צמרמורת למי שבאמת אוהב את הסגנון.
גם לבד זורם לי מאוד וכמובן תודה למי שהגיב והמליץ על קלאסית.
חזק מאוד אנטון. תודה רבה
אשמח אם תשלח לי לוואטסאפ רשימה גדולה של יצירות מופת בפסנתר.
גם אני רוצה להמליץ על אחת שאני מכור אליה..
Leszek mozdzer- the law and the fist
הייתי בהופעה שלו ופשוט נפלה לי הלסת. בחיים לא הייתי מרותק ככה להופעה.
מעולה
כל הכבוד לך על השיתוף איתי. הרעב שיש לך זה משהו יוצא דופן. קדחת השידרוגים שלך לא מסתיימת לעולם ומאז שהייתי אצלך בפעם האחרונה לפני משהו כמו חצי שנה המשכת לדחוף והקפצת את הסטאפ עוד כמה צעדים למעלה.
לא הבנתי בדיוק איך המיקום מתבצע.
כולם אומרים רצוי למקם בגובה 1.5 מטר.
אני לא מכיר סטנדים בגובה כזה אצל החברים ובטח שלא מזנון.
מנסה לחשוב איך אני ממקם דבר כזה בגובה כזה ולא מצליח למצוא דרך או רעיון.
מכאן עולה לי השאלה של.. האם זה צריך להיות קרוב למערכת או ניתן למיקום בכל פינה בחדר או בחלל?
מכל הביקורים שהייתי עד היום זאת המערכת שהכי נהנתי ממנה. המערכת של שלמה זבדה היקר.
היא מזכירה את המערכת שלי באופי אך הכל בגדול. כמעט בכל פרמטר היא נותנת יותר:כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד:
משה מפתח כל מיני מוצרים שעושים הבדלים משמעותיים בכל מה שקשור לשקט. המערכת שלו שקטה בצורה קיצונית ולכן אני יכול להסתמך על המילה שלו.
מעבר לזה אני לא מצפה ממוצרים כאלה לתת שינוי ענקי או תוספת יוצאת דופן...
אני מחפש כל שינוי שיכול לשפר לטובה גם אם הוא יהיה קטן בסופו של דבר.
גם כשאתה מחליף רכיב...