תוצאות החיפוש


  1. yeuda27

    כינור

    תודה רבה עמיר. אני בדיוק מאזין לקרמר ואלגריץ. הקטע הראשון פגז!!!!! מעניין מה מצפה לי בהמשך:שתוי:
  2. yeuda27

    כינור

    מצאתי בטידל עוד אלבום מעניין שנקרא... Audiophile violin כיף שיש הרבה חומר.
  3. yeuda27

    כינור

    ואוווווו חריףףףף. מעניין גם מעניין. מרטן מתים על ג'אז
  4. yeuda27

    כינור

    סליחה שלא מיקדתי. אז קודם כל אכן לסטרימינג. Tidal כינור עם פסנתר יכול להיות מדהים. מחפש קטעים עם עוצמה ורגש, כאלה שעושים צמרמורת למי שבאמת אוהב את הסגנון. גם לבד זורם לי מאוד וכמובן תודה למי שהגיב והמליץ על קלאסית.
  5. yeuda27

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    יש אותו בקובוז אבל לא אשקיע 100 שח לחודש.
  6. yeuda27

    כינור

    אהלן חברים. אני מחפש המלצות לאלבומי מופת. אלבומים, אומנים איכותיים שמנגנים על כינור. קטעים ששווים לשמיעה במערכת.
  7. yeuda27

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    השיר הזה לא קיים בטידל וזה משגע אותי.
  8. yeuda27

    המערכת הישנה של ינון (סטריאו)

    ואווווווווו הקסם שבבניית DIY מפרק גם אותי. תודה על השיתוף ינון. כשיעבור הזעם אתה אצלי לביקור :כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד:
  9. yeuda27

    המערכת של מומו (סטריאו)

    אהבתי מאוד מומו. מערכת יפה מאוד, בטוח שנשמעת מעולה.
  10. yeuda27

    רשימת השמעה של קטעי פסנתר שאספתי בקפידה

    חזק מאוד אנטון. תודה רבה אשמח אם תשלח לי לוואטסאפ רשימה גדולה של יצירות מופת בפסנתר. גם אני רוצה להמליץ על אחת שאני מכור אליה.. Leszek mozdzer- the law and the fist הייתי בהופעה שלו ופשוט נפלה לי הלסת. בחיים לא הייתי מרותק ככה להופעה.
  11. yeuda27

    המערכת של איתי 123 (סטריאו)

    אכזבת השנה. אין את הקטע הזה אפילו בטידל
  12. yeuda27

    המערכת של איתי 123 (סטריאו)

    מעולה כל הכבוד לך על השיתוף איתי. הרעב שיש לך זה משהו יוצא דופן. קדחת השידרוגים שלך לא מסתיימת לעולם ומאז שהייתי אצלך בפעם האחרונה לפני משהו כמו חצי שנה המשכת לדחוף והקפצת את הסטאפ עוד כמה צעדים למעלה.
  13. yeuda27

    RR-888 Ultra Low-Frequency Pulse Generator

    עדיין לא הזמנתי. בוחן עדיין את הדברים והתשובות כאן תורמות לי לידע וההבנה. מאמין שהמכשיר הזה יצטרף בהמשך לסטאפ שלי. תודה על התשובה שלך.
  14. yeuda27

    RR-888 Ultra Low-Frequency Pulse Generator

    לא הבנתי בדיוק איך המיקום מתבצע. כולם אומרים רצוי למקם בגובה 1.5 מטר. אני לא מכיר סטנדים בגובה כזה אצל החברים ובטח שלא מזנון. מנסה לחשוב איך אני ממקם דבר כזה בגובה כזה ולא מצליח למצוא דרך או רעיון. מכאן עולה לי השאלה של.. האם זה צריך להיות קרוב למערכת או ניתן למיקום בכל פינה בחדר או בחלל?
  15. yeuda27

    המערכת של שלמה זבדה (סטריאו)

    מכל הביקורים שהייתי עד היום זאת המערכת שהכי נהנתי ממנה. המערכת של שלמה זבדה היקר. היא מזכירה את המערכת שלי באופי אך הכל בגדול. כמעט בכל פרמטר היא נותנת יותר:כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד:
  16. yeuda27

    Qobuz

    אני החלטתי לוותר בגלל המחירים, הם ממש הגזימו. Premium mp3 : 9.9€ Hifi cd quality 16/44 19.99€ High res 24/192: 24.99€
  17. yeuda27

    Qobuz

    רציתי לעשות גם וישנם דרכים. מארק מומחה בזה= אור אודיו
  18. yeuda27

    RR-888 Ultra Low-Frequency Pulse Generator

    משה מפתח כל מיני מוצרים שעושים הבדלים משמעותיים בכל מה שקשור לשקט. המערכת שלו שקטה בצורה קיצונית ולכן אני יכול להסתמך על המילה שלו. מעבר לזה אני לא מצפה ממוצרים כאלה לתת שינוי ענקי או תוספת יוצאת דופן... אני מחפש כל שינוי שיכול לשפר לטובה גם אם הוא יהיה קטן בסופו של דבר. גם כשאתה מחליף רכיב...
  19. yeuda27

    RR-888 Ultra Low-Frequency Pulse Generator

    התוספות הקטנות האלה מעניינות אותי כיום הרבה יותר מהחלפת רכיב מרכזי. ואם משה טוען שיש שיפור עם הדבר הזה, אני מאמין לו בעיניים עצומות.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור