סקירת מוצרי אודיו - ובכלל


לני

חבר משקיען
הודעות
678
מעורבות
269
נקודות
63
אני לא מצפה לתגובות מכתבי האתר, למעט פירוט הוצאות שהכתבים מוציאים מכיסם, אם יש כאלה.
ואם אין כאלה, אני מצפה מ- @tomertsin להסביר לכולם -- לא לי אישית -- למה הוא התייחס כשהוא כתב שיש. הוא כתב את זה לכולם, לא לי אישית.



נכון, זו עבודה ששווה כסף, אבל יש כאלה שרוצים ונהנים לעשות את זה אפילו בהתנדבות.

יש כיום -- בעולם המודרני -- אינספור מוצרי תוכנה שהם "קוד פתוח", שאלופי תוכנה פיתחו ומתחזקים, וכל זה ללא תשלום, לגמרי בהתנדבות, בעוד שאם הם היו מקבלים שכר מתאים לאלופים ברמתם על הכמויות האדירות של שעות העבודה שהם השקיעו ומשקיעים, היה מדובר בסכומים אגדתיים. כך שזה לא אוטומטי שכל עבודה ששווה הרבה כסף בהכרח דורשים ומקבלים עליה תגמול כספי הולם, אלא יש מצבים שמבצעי העבודה מוכנים לבצע אותה ביוזמתם, וללא תשלום, ודי טריוויאלי שהכוכבים שפיתחו את המוצרים הם לא פראיירים ולא קורבנות של אף אחד, ובאותן שעות עבודה הם יכלו להרוויח הרבה כסף.

יש לי חבר ששחרר קוד פתוח.
היום החברה שלו שווה יותר ממליארד.
קוד פתוח זה דרך לשווק את המוצר ולבנות קהל לקוחות או בשביל לבנות תיק מוצר.

דרך אגב למה מחקת את התגובה הראשונה שלך?
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,236
מעורבות
2,746
נקודות
113
יש לי חבר ששחרר קוד פתוח.
היום החברה שלו שווה יותר ממליארד.
קוד פתוח זה דרך לשווק את המוצר ולבנות קהל לקוחות או בשביל לבנות תיק מוצר.
אתה מדבר אולי על קוד שפותח בתשלום ו"שוחרר" אחר כך?

אני מדבר על פיתוחים כמו Firefox, שבתחילתו לא היה בתשלום, וגם היום, כשיש לו רכיבים מסחריים -- ללא כוונת רווח -- יש הרבה שתורמים לו בהתנדבות. יש עוד המון מוצרים קטנים יותר שפותחו כך.


דרך אגב למה מחקת את התגובה הראשונה שלך?
אני מרגיש קצת לא מאופס היום, אבל אני לא זוכר שמחקתי תגובה. זכור לך מה היה כתוב בה?
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
אני לא מצפה לתגובות מכתבי האתר, למעט פירוט הוצאות שהכתבים מוציאים מכיסם, אם יש כאלה.
ואם אין כאלה, אני מצפה מ- @tomertsin להסביר לכולם -- לא לי אישית -- למה הוא התייחס כשהוא כתב שיש. הוא כתב את זה לכולם, לא לי אישית.

תומר היה מגיע ליבואן, מקשיב אצלו ושולח לנו שנפרסם. הוא מעולם לא התבקש לעשות כתבה. יחד עם זאת, כשהוא היה טס למינכן, ביקש שנממן לו את הטיסה והשהות, במידה ולא, לא יסקר את התערוכה. הסברתי לו שלמעט לאס ווגאס שהשנה לא שלחנו לשם כתב, אנחנו כאתר לא ממנים טיסה לתערוכות. הוא ביקש ממני להוציא לו תקציב מהיבואנים, סרבתי בטענה שאם הם שולחים אותך אתה תהיה חייב להם. מעולם לא ביקשנו מיבואנים לשלוח אותנו לחו״ל, ובמידה והם הציעו, התנאים היו ברורים מאוד בהם אין הבטחה שהם יככבו כהכי טובים בתערוכה.

במילים אחרות, תומר מזיין ת׳מוח. כם המספרים הללו של כתבה עולה לו 1000 ש״ח. בחייאת, מאיפה הוא הביא את הבולשיט הזה. כל כתבה שהוא מסר לנו לא היתה מתוכננת מראש, הוא לא התבקש לבצע אותה. הדבר היחיד שאני יודע זו העובדה שהוא היה מנצל היטב את מעמדו ככתב בשביל להשיג ציוד במחירי עלות. דבר שאני אפילו מעולם לא העזתי לבקש מאז שהתחלתי את המסע שלי בתחום. וגם כשעשה את זה, וזה הגיע אלי, עדיין בלעתי את הרוק ושתקתי בידיעה שהוא לא סוקר ציוד כי אם רק ביקורים אצל יבואנים. ואחרי שהיה שולח אותה, היה מציב תנאים לצוות העריכה היכן היא תופיע בטענה שזה הובטח ליבואן. גם בטיימינג היה מתערב מאותה סיבה. תומר היה צריך לצאת מזמן מהמערכת אך תמיד רחמתי עליו. אך ברגע שהחליט לנסות לשרוף את מפעל חיי, לטנף בזמן שהוא נהנה מהמעמד שלו פה, נפרדנו לשלום.
 

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,122
מעורבות
1,124
נקודות
113
שלום,

זה אחת הבעיות באתר אבל לא רק.

לכל הוצאת כתבה איכותית על אודיו ביתי, ישנן הוצאות רבות בערך סך של כ-1,000 ₪ -/+. תמיד הכתב מוציא מתוך חשבונו האישי וכך ממן את האתר.

כתבים מנוסים לא כותבים יותר והתוצאה לפניכם - אתר דליל ומרוקן מתוכן.

טוב תקשיב מר צין,

ראשית,
היית אומר לך לדבר בשם עצמך, אבל כנראה שגם זה לא תופס פה. כי תחת הכותרת של "כתב האתר", את הדברים שכתבת אין לך זכות ובסיס לכתוב!!! מאיפה האומץ, החוצפה והתעוזה שלך לדבר בשם כתבים אחרים באתר ועוד לכתוב את מה שכתבת ?! מאיפה????!!!
אגב, פקידת הבנק שלי התקשרה ואמרה שאתה לא חוזר אליה והיא לא יודעת מה לעשות עם חשבון הבנק שלי. עשה טובה, תחזור אליה בבקשה, היא צריכה הסבר שלך על הכתבה האחרונה שלי שעלתה לי 1,001 ש"ח.

שנית,
כתבים מנוסים לא כותבים והתוצאה "אתר דליל ומרוקן מתוכן" (ברור על מי אתה מדבר, אין פה ספקות באמת).
מאיפה אתה יודע מדוע לא כותבים לאחרונה? אתה לא יודע!!!
אז גם בלי להכיר את הנפשות ברמה האישית, כל אדם נורמטיבי (וגם לא נורמטיבי) במדינה בימים אלו יכול לעשות לפחות ניחוש אחד. היו כאלה שאפילו כתבו את זה. אתה באמת מנותק אה... הזיה!

שלישית,
היכולת שלך לירוק סמכטה צמיגית, ירוקה ומגעילה לבאר ממנה אתה שותה כבר שנים כל פעם מצליחה להדהים אותי מחדש.
רק שהפעם עשית זאת בכתב ובפומבי. ולהכות חטא על פשע, אתה מכניס אחרים לתוך הסמכטה הדוחה הזו שירקת כאן.
אז יאללה, בוא נפתח חביבי... (רק תזכור שאתה הבאת את זה על עצמך כשהכללת גם אותי במילות הפח שלך).

מפאת כבודי לאתר, לנמר אישית, ליבואנים, ליצרנים, לחברי האתר ומכרים (שים לב לאורך הרשימה....) מפאת כבודי לכל אלו אני לא אכנס לפרטי פרטים אבל, אוהו.... ואיזה 'אבל' קשה זה,
- הטלפונים והפניות שאני אישית קיבלתי מיצרנים מחו"ל אחרי מפגשים הזויים עמך,
- השיחות מסדרון עם יבואנים שבאמת לא ידעו לאכול אותך ואת הגחמות שלך,
- סיפורי המו"מ שלך בתחום הגיעו לירח וחזרה, דברים שלא האמנתי כי קרו, עד שאתה עצמך סיפרת לי בגאווה וברון גדול. פחחחחח... בושה!! עצרתי את הקיא מלפרוץ את פי באותה פעם בה נפגשנו.

בקיצור,
זו תמצית תגובתי אליך כאחד הכתבים כאן וכחבר קהילת האודיופיליה בישראל.
לתגובת ההנהלה (ואני בטוח שתהיה כזו) אני אמתין בסבלנות. עד אז, בפעם הבאה שתעלה בך המחשבה לדבר בשם אחרים, תיזכר בנאומו של ביידן,
Don't, Don't!!
 

טל גורן

כתב האתר
הודעות
15
מעורבות
6
נקודות
3
בתור אחד מחברי הצוות כאן באתר, אני יכול להעיד שאיננו מקבלים צ'ופר כזה או אחר על הסקירות (כמובן, מעבר לאפשרות לקבל לשימוש זמני ככל שיהיה את הדברים הכי חדשים או מאוד יקרים) והן תמיד מתבצעות באופן מקצועי ללא הטייה לכיוון מסוים. אם אני אוהב משהו או לא, ניתן להבין זאת מהכתבה כשאני תמיד כותב את החוויה שלי כמו שהיא ומסביר את הצד שלי במקרים בהם אנשים יעדיפו משהו אחר ללא התחשבות בחברה או ביבואן, וזה הערך האמיתי של הכתבות.

הדבר היחידי ש"עולה" לעשות את הכתבות, זה זמן. אפשר לנצל את הזמן להרבה דברים אחרים (כשעל חלקם גם לקבל תשלום כשאולי מכאן נובעת הטענה של תומר). עם זאת, אנחנו הכתבים הם אלה שרוצים לכתוב גם אם זה יהיה במקום דברים אחרים ואף אחד לא מכריח אותנו או יושב עם סטופר.

אף פעם לא התבקשתי לשלם ולו אגורה לא לאתר ולא ליבואנים. לא היו תנאים מקדימים בשביל להצטרף ככתב (מעבר לכישורי כתיבה וניסוח) ואכן כל מוצר שקיבלתי ואקבל לסקירה מגיע וחוזר עם שליח על חשבון היבואן.
 

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,122
מעורבות
1,124
נקודות
113
ולמען הסדר הטוב ודיוק הדברים,

1. אף כתב לא מוציא כסף לטובת קבלה וכתיבת סקירות / כתבות.
2. כל פעילות כתבי האתר היא התנדבותית גרידה!!! אך בעלת מספר תנאים בסיסיים:
- פעילות מתוך רצון לקדם את התחום בארץ
- שקיפות מלאה לטוב ולרע
- אמינות ואתיקה מקצועית - לאתר, ליבואן ולמותג
3. ההשקעה של הכתב במנהלות ולוגיסטיקה לקבלת מוצר כזה או אחר תלויה במקרה.
יש מקרים בהן מעבר על הדרך הביתה מהעבודה אצל היבואן ו-"נזרק" ארגז לתא המטען.
יש מקרים בהם שוברים את הגב לבד או עם היבואן עצמו
יש (והיו) גם מקרים בהם זה מורכב יותר ומתאמים הובלה מסודרת (מיותר לציין שזה על חשבון היבואן)
כל מקרה לגופו.
4. יודע כל יבואן כתנאי מקדים להשאלת מוצר לסקירה כי מרגע מסירתו לכתב, יש ליבואן אפס השפעה על תוצאות הסקירה. הכתב כותב את מה שחווה על המוצר. לטוב, לבינוני, לרע, לחריף ולחמוץ ולפעמים גם למתוק.
וכן, יש יבואנים שזה לא מתאים להם ולכן מוצריהם לא נסקרים כאן וזה בסדר. כולנו חיים עם זה בסבבה לגמרי.

קיצור, מרגיש שנטחן מספיק.
מי שעוד שאלות בפיו מוזמן לשאול חופשי בפומבי או בפרטי ואני מבטיח לענות לכל פניה ושאלה.

לסיכום,
דברי תומר צין אינם מייצגים ולו בחלקיק מקרוני את האתר ואת כתבי האתר.
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
אז ככה. וזו עדיין לא תגובתי לתומר. ראשית לאתר אין מאיפה לשלם לכתבים מעבר למה שהוא משלם בשביל להחזיק את עצמו. אז יש כאלה שמתנדבים לכתוב כי כייף להם, והכנת המאמר מאפשרת להם לקבל ציוד אולטרה איכותי להתנסות, אם לא היו כתבים, אין להם סיכוי לקבל. מי שרוצה לכתוב מוזמן. אבל בבקשה מכם, אל תיכנסו לכיס של האתר ותעריכו את העובדה שיש כאן פלטפורמה שאני מממן מכיסי (לא תומר צין) שמשרתת כל כך הרבה אנשים בחינם.

סתם שתדעו. עלות בניית האתר החדש חצתה את ה-100k. זה כסף שהוצאנו מכיסנו. אם למישהו כאן יש איזו תחושה שאפשר להרוויח כסף מאתרי תוכן מהסוג הזה, שישכח מזה. מה שכן, אפשר להפסיד כמה שפחות.
אתה כל כך צודק ואני כל כך מזדהה איתך כיזם שלוקח סיכונים ושולח יד לכיס שלו, ומה שיהיה יהיה, ובמיוחד שפה זה פחות ביזנס ויותר תשוקה.
חולק עליך בכל כך הרבה תחומים מהותיים אבל בנושא הזה - 10,000,000 אחוז איתך.
אני מצדיע למפעל הזה בין אם הוא מרוויח או מפסיד.
כל הכבוד לך @נמר על האי הבודד הזה שיצרת לנו.
 

Tamir Ivan

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
801
מעורבות
179
נקודות
43
כפי שכתבו אחרים, אנו הכתבים בוודאי שלא מקבלים תשלום בעבור כתבות, סקירות מוצרים או השתתפות באירועי השקה של יבואניות. נהפוך הוא. כאשר אני מגיע לאירוע השקה של יבואן, שמתקיים בשעות העבודה, אני מצהיר על יום חופש במקום העבודה כדי שההשתתפות באירוע לא תתנגש עם המחויבות שלי למקום העבודה שלי. למה? כי אני פשוט אוהב להתנסות במוצרים וטכנולוגיות חדשים, ויש לי מספיק ימי חופש לנצל בשביל התחביב הזה. זאת לעומת כל הכתבים הקולגות מאתרים אחרים אותם אני פוגש באירועים, שעובדים כשכירים, הנוכחות שלהם באירוע היא חלק מהעבודה והם מקבלים משכורת מבעלי האתר.

בוודאי שמתם לב למגוון התחומים, השירותים והמוצרים החדשים שנסקרו כאן בזמן האחרון בנוסף לאודיו ווידאו, החל מבית חכם, מצלמות מעקב, ציוד תקשורת וכלה בחומרה למחשבים. אינספור יבואנים חדשים אליהם פניתי לראשונה לשתף פעולה בכתיבה על נושא או לשלוח מוצרים לסקירה, שאלו אותי בתגובה - "וכמה זה יעלה לי?" כשאני עונה להם שזה ללא תשלום מצידם, הם משתאים כלא מאמינים, פשוט מכיוון שאנחנו עוף מוזר בתחום. חלקם אפילו ניסו לשדל אותי לבקש תשלום, באומרם "אתה יכול לעשות מזה כסף". כשהם מבינים את אי משוא הפנים שנלווה לסקירה שפורסמה, ואת העובדה שסקירה בדיטאון אינה משוחדת בשום אופן, הם מעריכים זאת מאד וחלקם הקטן אפילו חושש, עושה צעד אחורה ומוותר על הסקירה.

אחרי הכל, באיזה עוד אתר אפשרי לכתוב בתוך סקירה גם על טלוויזיה שנתקעה במהלך שימוש, יבואן שלקוחות מתלוננים על שירות מתחת לכל ביקורת, מערכת הפעלה שפועלת באיטיות במוצר, מקלדת שמספקת ביצועים בינוניים, ואוזניות שמתומחרות יקר יותר ממה שהן שוות? או לשאול יבואן שאלות קשות במהלך אירוע לעיתונאים ולכתוב את תגובתו? התשובה היא שבשום מקום אחר לא ניתן לכתב החופש לכתוב גם דברים קשים לעיכול, כל עוד הם כמובן מבוססים.

זו גם בדיוק הסיבה שאנו הכתבים שמחים להשקיע מזמנינו בכתיבה שאורכת ימים ארוכים. אנו מאמינים שהקוראים בוטחים בנו וביושרה שלנו. לכן גם הבוז שאני רוכש לתגובה שכתב כאן מי שהיה עד לאחרונה קולגה שלנו באתר.

תמיר
 

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,816
מעורבות
900
נקודות
113
אני לא מצפה לתגובות מכתבי האתר, למעט פירוט הוצאות שהכתבים מוציאים מכיסם, אם יש כאלה.
ואם אין כאלה, אני מצפה מ- @tomertsin להסביר לכולם -- לא לי אישית -- למה הוא התייחס כשהוא כתב שיש. הוא כתב את זה לכולם, לא לי אישית.



נכון, זו עבודה ששווה כסף, אבל יש כאלה שרוצים ונהנים לעשות את זה אפילו בהתנדבות.

יש כיום -- בעולם המודרני -- אינספור מוצרי תוכנה שהם "קוד פתוח", שאלופי תוכנה פיתחו ומתחזקים, וכל זה ללא תשלום, לגמרי בהתנדבות, בעוד שאם הם היו מקבלים שכר מתאים לאלופים ברמתם על הכמויות האדירות של שעות העבודה שהם השקיעו ומשקיעים, היה מדובר בסכומים אגדתיים. כך שזה לא אוטומטי שכל עבודה ששווה הרבה כסף בהכרח דורשים ומקבלים עליה תגמול כספי הולם, אלא יש מצבים שמבצעי העבודה מוכנים לבצע אותה ביוזמתם, וללא תשלום, ודי טריוויאלי שהכוכבים שפיתחו את המוצרים הם לא פראיירים ולא קורבנות של אף אחד, ובאותן שעות עבודה הם יכלו להרוויח הרבה כסף.
אל תהיה תמים
אין תורמים לקוד פתוח שעושים את זה מתוך איזו אידיאולוגיה
לכל אחד יש אינטרס שבסוף מתורגם לכסף
למשל 90 אחוז מתוך ה maintainers של לינוקס עובדים כשכירים בחברות גדולות ובינוניות (אינטל, יבמ, מיקרוסופט וכד)
עשינו פעם כנס גדול למפתחים ורצינו להביא את אחד המפורסמים של הקוד הפתוח להרצאה של 45 דקות
הוא ביקש 100000 דולר לא כולל כמובן את כל הוצאות הטיסה והשהות
אחרי שהסכמנו הוא ביטל בטוענה מגעילה ברמות (המרצים האחרים בכנס לא נראים לי)
מסכנים הם לא
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
לכל אחד יש אינטרס שבסוף מתורגם לכסף

לא נכון. ולא טוב לחשוב ככה. תחשוב שאתה תקוע עם האוטו ועוצר אזרח לסייע לך. מה האינטרס שלו? לפעמים עזרה ממלא את האנרגיה של העוזר. במקרה שלנו, סקירות וקבלת ציוד למבחנים ממלא את הכותבים באנרגיה.

אני בעצמי עשיתי את זה שנים, לפני שהפכתי לשותף בדיטאון כתבתי בהתנדבות מלאה כמויות אדירות של כתבות, גם בזמנו בהום תיאתר. מעולם לא ביקשתי אגורה ולא חשבתי לקבל. עשיתי את זה באהבה ענקית. ואז הפכתי לשותף באתר ומשם התחלתי גם להוציא כסף בשביל להיות חלק ממובילי התחום שלנו.
 

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,816
מעורבות
900
נקודות
113
לא נכון. ולא טוב לחשוב ככה. תחשוב שאתה תקוע עם האוטו ועוצר אזרח לסייע לך. מה האינטרס שלו? לפעמים עזרה ממלא את האנרגיה של העוזר. במקרה שלנו, סקירות וקבלת ציוד למבחנים ממלא את הכותבים באנרגיה.

אני בעצמי עשיתי את זה שנים, לפני שהפכתי לשותף בדיטאון כתבתי בהתנדבות מלאה כמויות אדירות של כתבות, גם בזמנו בהום תיאתר. מעולם לא ביקשתי אגורה ולא חשבתי לקבל. עשיתי את זה באהבה ענקית. ואז הפכתי לשותף באתר ומשם התחלתי גם להוציא כסף בשביל להיות חלק ממובילי התחום שלנו.
התכוונתי רק לתחום קוד פתוח
ברור שבאתרים כאלו במיוחד בפורומים אנשים עוזרים מרצון טוב
האתר הזה נפלא ובמיוחד בזמנים לא פשוטים כמו עכשיו שרוצים לברוח מאתרי החדשות המדכאים זה מקום מפלט נהדר
שבוע טוב
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,236
מעורבות
2,746
נקודות
113
אל תהיה תמים
אין תורמים לקוד פתוח שעושים את זה מתוך איזו אידיאולוגיה
לכל אחד יש אינטרס שבסוף מתורגם לכסף
למשל 90 אחוז מתוך ה maintainers של לינוקס עובדים כשכירים בחברות גדולות ובינוניות (אינטל, יבמ, מיקרוסופט וכד)
עשינו פעם כנס גדול למפתחים ורצינו להביא את אחד המפורסמים של הקוד הפתוח להרצאה של 45 דקות
הוא ביקש 100000 דולר לא כולל כמובן את כל הוצאות הטיסה והשהות
אחרי שהסכמנו הוא ביטל בטוענה מגעילה ברמות (המרצים האחרים בכנס לא נראים לי)
מסכנים הם לא
אני לא תמים, אני פשוט מכיר אנשים שתורמים למוצרי קוד פתוח ללא תמורה כספית.
רוב המוצרים האלה אינם פשוטים, כך שכדי לעשות שם משהו משמעותי צריך להיות ממש טובים, כך שמדובר באנשים כישרוניים במיוחד.

אין שום שמץ וזנב שמץ של ויכוח על כך שיש כאלה שעושים זאת מטעמים כספיים, אבל יש גם הרבה שלא, והטענה שלך שאין כאלה שעושים זאת מתוך איזו אידיאולוגיה אינה מבוססת על המציאות. אבל אולי באמת הם לא עושים את זה מתוך אידיאולוגיה אלא כי הם נהנים מזה.
 

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,816
מעורבות
900
נקודות
113
אני לא תמים, אני פשוט מכיר אנשים שתורמים למוצרי קוד פתוח ללא תמורה כספית.
רוב המוצרים האלה אינם פשוטים, כך שכדי לעשות שם משהו משמעותי צריך להיות ממש טובים, כך שמדובר באנשים כישרוניים במיוחד.

אין שום שמץ וזנב שמץ של ויכוח על כך שיש כאלה שעושים זאת מטעמים כספיים, אבל יש גם הרבה שלא, והטענה שלך שאין כאלה שעושים זאת מתוך איזו אידיאולוגיה אינה מבוססת על המציאות. אבל אולי באמת הם לא עושים את זה מתוך אידיאולוגיה אלא כי הם נהנים מזה.
לא אמרתי שאין
אמרתי שאין הרבה
אני בתחום הזה הרבה מאד שנים
אף אחד לא יבנה לך אתר סתם מטעמים אידיאולוגיים, זה חודשים רבים של עבודה ותחזוקה שוטפת
בהחלט הגיוני שאתר כזה עלה 100000 שח ועוד תשלומים רבים שוטפים. אם אתה חושב שתמצא בקלות מתנדב שיקח את זה על עצמו קדימה
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,236
מעורבות
2,746
נקודות
113
לא אמרתי שאין
אמרתי שאין הרבה
תקרא את מה שכתבת :)
אין תורמים לקוד פתוח שעושים את זה מתוך איזו אידיאולוגיה


אני בתחום הזה הרבה מאד שנים
אף אחד לא יבנה לך אתר סתם מטעמים אידיאולוגיים, זה חודשים רבים של עבודה ותחזוקה שוטפת
בהחלט הגיוני שאתר כזה עלה 100000 שח ועוד תשלומים רבים שוטפים. אם אתה חושב שתמצא בקלות מתנדב שיקח את זה על עצמו קדימה
מי דיבר על אתרים??

דיברתי רק על מוצרי תוכנה, כמו פיירפוקס והרבה מאוד מוצרים ועזרי תוכנה אחרים.

אני לא מתמצא יותר מדי בתחום, אבל יש לפחות את SourceForge, GitHub ועוד
 

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,816
מעורבות
900
נקודות
113
תקרא את מה שכתבת :)




מי דיבר על אתרים??

דיברתי רק על מוצרי תוכנה, כמו פיירפוקס והרבה מאוד מוצרים ועזרי תוכנה אחרים.

אני לא מתמצא יותר מדי בתחום, אבל יש לפחות את SourceForge, GitHub ועוד
ומה בדיוק אמורים לעשות עם מוצרי התוכנה האלו?
לא הבנתי איך זה קשור לפיתוח האתר הזה
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,236
מעורבות
2,746
נקודות
113
ומה בדיוק אמורים לעשות עם מוצרי התוכנה האלו?
לא הבנתי איך זה קשור לפיתוח האתר הזה
אתה לא מגיב להקשר שבו בכלל הוזכר קוד פתוח, שהיה בעניין העובדה שכתבי האתר אינם מקבלים תמורה כספית.

ראה את ההודעה והתגובה אליה שהזכירה קוד פתוח כאן.
 

zariel19@walla

חבר אתר
הודעות
35
מעורבות
11
נקודות
8
אתה לא מגיב להקשר שבו בכלל הוזכר קוד פתוח, שהיה בעניין העובדה שכתבי האתר אינם מקבלים תמורה כספית.
וואו...
מעבר לתגובתו של AK1
שאני מאמין לכל מה שטען והעלה באתר
לגבי סקירת מוצרים,לי לא היה ספק שכך צריך לנהוג,
וזאת הדרך לסקירה מהימנה מקצועית ולויאלית,
חן חן,
אבל באמת לא צפיתי לפתיחת "קופת פנדורה"
בין שאר הכתבים (בלי להזכיר שמות)
שכן האתר הזה (בשבילי לפחות )עזר בהמון היבטים
במסלול ההתקדמות באודיו ובכלל,
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,236
מעורבות
2,746
נקודות
113
מעבר לתגובתו של AK1
שאני מאמין לכל מה שטען והעלה באתר
תודה! (ורד)


אבל באמת לא צפיתי לפתיחת "קופת פנדורה"
בין שאר הכתבים
אם כבר נפתחה תיבת פנדורה, אני מניח שיש עוד לא מעטים שיש להם מה לומר בעניין תומר, אבל אני מניח/מקווה שלמען ההגינות הם לא יעשו זאת כשאין לו אפשרות להגיב.
 

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,122
מעורבות
1,124
נקודות
113
תודה! (ורד)



אם כבר נפתחה תיבת פנדורה, אני מניח שיש עוד לא מעטים שיש להם מה לומר בעניין תומר, אבל אני מניח/מקווה שלמען ההגינות הם לא יעשו זאת כשאין לו אפשרות להגיב.
בואו נעצור את זה כאן בבקשה.
תודה.
 
  • Like
Reactions: AK1

zariel19@walla

חבר אתר
הודעות
35
מעורבות
11
נקודות
8
לדעתי השעיית (במיוחד) כתבים היא לא פתרון צודק, מעשי,
לא יודע איך תקרא לזה,
תמיד ניתן\אפשר להסדיר וליישר את ההדורים מאחורי הקלעים,
הרי בסופו של דבר אנחנו אלה שמפסידים באופן כזה או אחר,
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור