@AK1
תודה
האמת שהחדר קטן וגם יש בו דברים נוספים כך שרמקולים גדולים קצת פחות מתאימים פיזית.. לפחות לפי הסידור הנוכחי.
לא שומע חזק במיוחד.
סידרת לי קצת את המחשבה. תודה.
אשמח לשמוע עוד דעות במיוחד לגבי הפרואק אם מישהי שמע את הtablettes בכללי וביחס לd2r או להיפך.
תודה!
היי לכולם
יום נפלא היום
נפל בחלקי מגבר של אודיו ריסארצ׳ רפרנס 75se
יצא לי לשמוע רמקולים של Proac מזמן והתחברתי לרמקול
אני כרגע בחדר די קטן (3x4 אם אני לא טועה אעדכן בהמשך)
מעוניין בדגם D2r או אולי הדי2 עם סילק דום טוויטר.. או אולי בכלל tablettes בגלל הגודל של החדר.
אני יודע מקריאה בנט...