רן אני לא יודע מה עבר עליך באותו הערב ,אבל קצת צניעות לא תזיק...
נכון שאני ואלדר לא חברים הכי טובים בעולם ולכן נשמע שהביקורת שלי לא אובייקטיבית, אבל יש גבול להשוות את התוצאה אצל אלדר ויכול להיות שבאמת התוצאה אצלו טובה, לתוצאה בהיכל הבימה!
אז נתחיל בזה שלפני שנתיים קיבלתי החלטה לעשות חדר האזנה בעליית גג שלאחר שינויים הפך לקומה שניה שכל כולה הפך לחדר האזנה אחד גדול.
לאחר שהחלו פה דיונים סוערים שלפני הכל חייבים למדוד את החדר כדי לדעת איזה בעיות יש לו ובהתאם לפתור אותן או בעזרת רום קורקשיין או בשיטה המיסיונרית שהיא בדרך כלל...