היי גיא. תודה על התגובה. מדובר במוצר עם ביקורות טובות שלא מצאתי אף תלונה עליו מבחינת חשמל ובגלל זה הסקתי שהבעיה היא אצלי. קיוויתי לקבל הצעות לתיקון. המגבר כרגע נותק והוחלף ליתר בטחון.
היי.
בעקבות המלצה שקיבלתי כאן בפורום החלטתי להזמין מגבר Topping mx3.
הייתי צריך להחליף את הכבל של ספק הכוח כדי להתאים לשקע אירופאי. בהתחלה המגבר הפסיק לנגן באופן רנדומלי מדי פעם בלי להראות אף סימן לתקלה על הצג. רק כיבוי והפעלה מחדש החזירו את הסאונד.
מאוחר יותר שמתי לב גם שכיבוי האור בחדר שלי...
היי נמר. תודה על התגובה! אני צריך לחבר שני רמקולים למגבר אז אלו פחות הכיוון. ביקרתי בסיריוס עכשיו לא מצאתי מגברים שולחניים פשוטים בסגנון. הכוונה ב"פרוג'קט" היא למותג? כי הם יקרים משמעותית יותר מהאודיואנג'ין שציינתי בפוסט המקורי.
הבעיה היא שהמגבר במערכת סטראו שלי התחיל להוציא רעש סטטי ונסיונות...
היי. תודה על התגובה. הMagni שלהם נראה קרוב למה שאני מחפש (מינוס החיבור אוזניות שלא 3.5mm) אבל אני לא מוצא ייבואן של המותג בארץ.
מצטער לשמוע על המנורה ) :
היי. אני מחפש מגבר בסגנון הAudioengine N22, אבל זול יותר.
כלומר מגבר שולחני קטן (צר) לשני רמקולים עם חיבור קדמי לאוזניות(3.5mm) שמתחבר למחשב ועולה מתחת ל900 שקלים (אם אפשר הרבה מתחת אז מעולה).
יש הצעות?