שלום לכולם,
יש לי רסיבר של DENON avrx1200
כאשר אני צופה בערוצים שמשדרים סטריאו ולא 5.1, הסאב לא עובד, יש דרך לגרום לו לעבוד גם בסטריאו ? כלומר להפוך את הסטריאו מ2.0 ל2.1 ? תודה מראש
שלום לכולם, שמי קובי שאלתיאל
לאחרונה רכשתי רסיבר יד 2 של denon
דגם avrx1200
הכל עובד מעולה בסטריאו וסראונד מלבד נטפליקס שמציג הודעת שגיאה בטעינת הכותר :
Pb101 (5.2.100)
מציין שברשותי ממיר הוט Fiber4k עם נטפליקס מובנה.
הממיר מחובר לרסיבר בכניסת cbl (כבל hdmi)