סליחה אם מישהו ניפגע. לא התכוונתי לצחוק על אף אחד.
בכל אופן קיבלתי תשובה כבר בפורום אחר.
הנה לכם למי שמעוניין בהשוואה מפורטת.
https://www.apotelyt.com/compare-camera/canon-70d-vs-canon-800d
אתה יודע. אתה מזכיר לי בישיבה שלמדתי. היה איזה רב שלא אהבו ללעת לשאול אותו שאלות.
למה?
כי היית שואל אותו שאלה פשוטה של מה הפירוש כך וכך. הוא היה עונה בפילפילים ופה ושם וזה וזה.
כולה שאלה פשוטה שאלתי. חחחח
היי חברים.
אני רוצה לקנות מצלמה ראשונה. ממש מתחיל..
קראתי הרבה בנושא.
וחשבתי לקנות את הקנון d2000 ואיתו עדשה 18-135
בסך הכול ביחד זה בול לתקציב שלי של 2000 שקל
מה אתם חושבים על הבחירה?
נ.ב. אני מעדיף קנון דווקא... כי זה מותג...