תגובה אחרונה ע"י צביקה123


  1. צ

    קנון d800 או קנון d70?

    סליחה אם מישהו ניפגע. לא התכוונתי לצחוק על אף אחד. בכל אופן קיבלתי תשובה כבר בפורום אחר. הנה לכם למי שמעוניין בהשוואה מפורטת. https://www.apotelyt.com/compare-camera/canon-70d-vs-canon-800d
  2. צ

    קנון d800 או קנון d70?

    אתה יודע. אתה מזכיר לי בישיבה שלמדתי. היה איזה רב שלא אהבו ללעת לשאול אותו שאלות. למה? כי היית שואל אותו שאלה פשוטה של מה הפירוש כך וכך. הוא היה עונה בפילפילים ופה ושם וזה וזה. כולה שאלה פשוטה שאלתי. חחחח
  3. צ

    קנון d800 או קנון d70?

    מי אמר שאני רוצה לקנות? שאלתי שאלה מה יותר מומלץ. זה או זה. ??....
  4. צ

    קנון d800 או קנון d70?

    אוקי. צודק... אז מה אתה ממליץ יותר? איפה יהי לי תמונות יותר נקיות?
  5. צ

    קנון d800 או קנון d70?

    לדעתכם. מה עדיף 1. מבחינת התמונה עצמה. חדות דיוק וכו 2. מבחינת כל המסביב. כגון ויפי וכו
  6. צ

    איך יודעים אם המצלמה היא קרופ או ff ??

    אני די חדש בתחום. ורציתי לשאול איך אני יודע אם המצלמה היא קרופ או פול פריים. למשה במצלמות ללא מראה כתוב שזה ללא מראה. אבל בין קרופ לפול פריים לא כתוב.
  7. צ

    קנון d2000 למתחיל

    היי חברים. אני רוצה לקנות מצלמה ראשונה. ממש מתחיל.. קראתי הרבה בנושא. וחשבתי לקנות את הקנון d2000 ואיתו עדשה 18-135 בסך הכול ביחד זה בול לתקציב שלי של 2000 שקל מה אתם חושבים על הבחירה? נ.ב. אני מעדיף קנון דווקא... כי זה מותג...

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור