תגובה אחרונה ע"י יעקב מ.


  1. י

    LCD שאלה בנושא הקלטה במכשיר הטלוויזיה

    תודה רבה לך! (לידיעתך! למרבה הצער, לא הצלחתי לקבל מידע טכני על הטלוויזיה -פרט לדברים בסיסיים- לא מהביטוח ולא מאיפה שקניתי את הטלוויזיה-שקם אלקטריק).
  2. י

    LCD שאלה בנושא הקלטה במכשיר הטלוויזיה

    תודה על התשובה! האם אתה יודע אם יש צורך בהגדרות מיוחדות לכונן כדי להכין אותו להקלטות?
  3. י

    LCD שאלה בנושא הקלטה במכשיר הטלוויזיה

    שלום לכם! יש לי מכשיר טלוויזיה פיליפס US6401 (יש לי אותו כשנתיים וחצי) לאחרונה ראיתי שבהגדרות (של הטלוויזיה) מופיע עיגול ובתוכו נקודה אדומה וכתוב: הקלטות כונן קשוח USB. וכשלוחצים על זה (בחלון שניפתח) כתוב: התקן כונן קשיח USB להקליט את התוכניות המועדפות. שאלתי: האם אני יכול להקליט תוכניות...

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור