אני חדש בעולם ההגברה אז סליחה על הבורות.
יש לי שתי בידוריות אני רוצה ליבר את שניהם למיקסר שלי יש לי את הכבלים המתאימים אבל רציתי לשאול האם זה בריא לדיבורית שהיא מחוברת למיקסר?
והאם הבידורית תישרף כשאני אגביר את הווליום?
תודה מראש לכל מי שעונה.
שלום ותודה לכל מי שעונה רציתי לדעת מה זה מגבר? אני יודע שיש רמקולים מוגברים ולא מוגברים
יש לי מספר שאלות:
1: מה זה בעצם מגבר ולמה צריך אותו?
2: אם יש לי רמקולים לא מוגברים ניתן להשתמש
בהם ללא מגבר?
3:נגיד קניתי רמקולים מוגברים אם אני יחבר אותם למגבר מה זה ייתן/ לא ייתן לי?
תודה מראש לכל מי שעונה.