שלום,
ברצוני לדעת היאך יש לכוון את הווליומים כדי שאקבל את התוצאה הטובה ביותר, דהיינו הסאונד הרי מפורט וטוב.
1. יש לי את הפאוור אמפליפייר, אליו מחובר 2. כרטיס קול אשר מחובר ל3. מחשב.
תודה.
שלום חברים, קניתי רמקולים Wharfedale Diamond 9.5, ומצאתי הזדמנות למגבר חזק במחיר טוב מאד. מה שגם אולי אשדרגם בעתיד.
פניתי ליצרנית הרמקולים ושאלתי האם יש סיכון כשב-8OHM המגבר מעביר 200WATTS לכל מגבר בו-בזמן שהמומלץ על-ידם הוא 30-150WATTS.
הם אמרו שכל עוד אני בווליום נמוך יהיה בסדר אך אם אעלה את...