Sharp LC46D64U

  • פותח הנושא פותח הנושא Sonus
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Sonus

חבר משקיען
הודעות
1,320
מעורבות
2
נקודות
0
אז היא הגיע, 4 ימים אחרי ההזמנה נחתה בארץ.
קפיצה קטנה (של שעתיים!) למכס והיא שוחחרה.
רכשתי שנאי מבעוד מועד חיברתי אליה ישר ממיר של יס בחיבור HD והתמונה נפלאה. עובד!
בחיבור PS3 ממש מדהים. הLCD עם השחור העמוק ביותר שראיתי עד היום.

עלויות
TV- 1500$
משלוח 450$
מכס 680$

סה"כ
9990 ש"ח.
 

מחיר מצוין.

תתחדש. :)
 
תתחדש, כיף לשמוע.
בהחלט דיל שווה.
אם יש תמונה, נשמח לראות.
היא סבירה בשידורי טלוויזיה SD ?
 
תתחדש, כיף לשמוע.
בהחלט דיל שווה.
אם יש תמונה, נשמח לראות.
היא סבירה בשידורי טלוויזיה SD ?

לצערי התמונה לא סבירה בSD יש יותר טובות. אבל השחור שלה מעולה.
בנוסף היא קצת קטנה לסלון. אני מצטער שלא לקחתי את ה 50".
 

תתחדש
וגם אני אשמח לראות תמונות
 
באיזה מרחק אתם יושבים מהמסך?
 
באיזה מרחק אתם יושבים מהמסך?

3.5 מטר
 

צודק... באמת היה עדיף 50", לא נורא - בהזדמנות הראשונה תעביר אותה לחדר שינה :)
 
לפי מה משלמים במכס ?
 
לפי מה משלמים במכס ?

חשבונית קניה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור