התלבטות ברכישת מסך LCD "32, סמסונג או שארפ ?

  • פותח הנושא פותח הנושא AssaFiles
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

AssaFiles

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
ב"ה

שלום חברים יקרים :)

קודם כל אני אתחיל במה שחשוב לי מאוד
1- מראה אלגנטי שיהיה מהנה שהוא יושב לי בחדר
2- חיבור HDMI + VGA + SVIDEO עם תמיכה ב NR לחיבור למחשב כמובן
3- המסך יהיה בשימוש בעיקר רק דרך המחשב 99.9%, לסרטים רגילים וסרטי HD יותר בעתיד,
גם משחקי פעולה כמו CRYSIS במידה ואהיה מרוצה מאוד ואצליח לראות גם למרחוק חלק.
4- חשוב לי מאוד שהמסך יהיה שקט לא מזמזם ולא מצייץ.
5- שיהיה למסך אופציה של שעון מעורר על השלט עם כיוון נוח ופשוט.
6- ברגע שלוחצים על השתק, שלא יופיע במסך כל הזמן,
או שלפחות הנמכה של הווליום תהיה מהירה מאוד, ככה שגם אם מופיע השתק אני אשתמש בהנמכה.
7- מבחינת רמקולים ממש לא משנה לי יש לי מערכת קולנוע.
8- הייתי רוצה שתהיה למסך אפשרות קלה לסיבוב ימינה שמאלה.
9- שתהיה אחריות טובה ושירות אמין, כי שיש תקלה אני ממש מוטרד ולא בריא.

ההתלבטות מתרחשת על 5 מסכים, אם כי ה 2 הראשונים בהתלבטות הכי קשה.
מסך בעדיפות ראשונה -
http://www.zap.co.il/compModels.asp?sog ... _id=576889
מסך בעדיפות שניה -
http://www.zap.co.il/compModels.asp?sog ... _id=594731
מסך בעדיפות שלישית - (אם כי אני צריך סיבה עולמית לרכוש בגלל המראה הירוד שלו)
http://www.zap.co.il/ratemodel.asp?model_id=520824#
מסך בעדיפות רביעית -
http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=596042
אין עליה כמעט שום סקירה ודיבורים ... וגם לא נראה אלגנטית כל כך :\
מסך בעדיפות חמישית -
Philips 32PFL5332
אין עליו הרבה מידע
אשמח לשמוע מכל מי שיש ברשותו את המסכים הנ"ל
ויוכל לענות ככל האפשר לגבי הדגם שלו על שאלות שלי 1-9
ואם יש להם תמיכה ב NR כי חייב שיהיה ...

הרבה תודה מכל הלב למגיבים באריכות ומוסיפים מעבר למה שחשבתי :)
 

נערך לאחרונה ב:
הסוני 32P3000 הטובה מכולם היום ב"32.
ממליץ ללכת לראות אותם בפעולה ולהחליט.
 
אתה הראשון שאומר לי סוני :)
ראית אותה בחיבור ל מחשב יש לה NR ?
 
sharp wd1e . גם איכות טלוויזיה ברמה גבוהה יחסית גם מחשב וגם hd :)
 

אתה הראשון שאומר לי סוני :)
ראית אותה בחיבור ל מחשב יש לה NR ?

אני מניח שכן, כי הדגם שהיא מחליפה יש לו NR. אבל אם תוכל להמתין שבועיים אני אבדוק לך שאחזור לארץ :-)

דרך אגב מי הדביל שהתחיל עם ה NR הזה?
אומרים 1:1 pixel map
 
sharp wd1e . גם איכות טלוויזיה ברמה גבוהה יחסית גם מחשב וגם hd :)
טלוויזיה לא מעניין אותי ...
רק חיבור למחשב HDMI
הוא תומך ב 1:1 pixel map ? :) יעני שידור רציף ... באיזו יציאה אם כן ?
 
לשארפ יש כמדומני NR דרך כניסת מחשב VGA
 

כן זהו זה מה שאמר לי בחור שהוא מחבר למחשב דרך VGA
זה קצת ישן הרעיון הזה אם כי גם טוב למי שאין HDMI או DVI אפילו כדי לפצל ממנו ...
אני מעדיף תחיבור הדיגיטלי פשוט רוצה לקנות כרטיס מסך עם HDMI מובנה גם על הדרך :)
 
תשווה בין שני החיבורים ותחבר דרך מה שנראה לך טוב יותר.
בכל מקרה, זה לא אסון גדול.
 
כן אני יודע שזה לא אסון
אבל אני לא רוצה VGA
כי יש כרטיסי מסך שה RAMDAC גורם לבעיות ...
לא לוקח סיכון קרה לי סיפור דומה עם סוויץ למחשב אפילו שהוא לא קיבל אות מאיזה כרטיס מסך
אני רוצה דיגיטלי לדיגיטלי בלי שום מפענחים בדרך פשוט
מישהו מכם ראה את הדגמים החדשים של סמסונג ?
http://ces.cnet.com/8301-13855_1-9841396-67.html
צריכים להגיע במרץ כבר
אולי שווה לחכות להם ?
 

בכרטיסי המסך החדשים, מספר הבעיות עם RAMDAC הצטמצם מאוד. לא אמורה להיות בעיה בנושא.
 
אכן כן
אבל אני מעדיף לא להשתמש בו
בכל אופן תודה רבה על התגובות
אני ב"ה או ארכוש את R81 או אחכה למרץ (גם ככה יום הולדת שלי בדיוק באדר זה מסתדר)
וליאור שיהיה בהצלחה רק, נתראה בפורום בשאלות הבאות :)
 
בכיף :-)
בכל מקרה, בתחום המסכים - ככל שממתינים יותר, מקבלים מסך משוכלל וזול יותר...
מצד שני, מי שלא מפסיק להמתין, לא זוכה להנות משום מסך.
אז מתי שיסתדר לך תקנה ותהנה!
 

כן זהו ממתינים כל החיים חחח
עדיף לחכות למשיח הוא יבוא מהר יותר ב"ה ...
בכל מקרה לחכות חודשיים שלוש לא כזה נורא
שאלתי את היבואן אם יש צפי להגעה לדגם החדש הוא אמר שזה תלוי בשוק
ושבגלל שהדגם הנוכחי הולך מאוד חזק אז זה רק מעכב תדגם החדש להגיע כביכול ...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור