פלזמה התחדשתי בפלסמה 50PS60 LG... ושאלה לגבי חיבור ממיר DTT

  • פותח הנושא פותח הנושא michal33
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

michal33

חבר אתר
הודעות
20
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם,

סוף סוף רכשתי פלסמה לסלון. היא הגיעה היום ורואים בה ממש יפה בשידורי SD. טרם ניסיתי שידורי HD.

חייבת לציין שהפורום עזר לי מאד בהחלטה מה לרכוש (היו לי התלבטויות לגבי גודל, LCD/פלסמה, דגמים).

חיברתי לטלויזיה את ממיר ה- DTT של קונקה (דגם 980 - זה עם יציאת HDMI ) בכבל HDMI איכותי, ועל המסך מופיעים פסים לבנים לאורך (כאילו שרואים את התמונה דרך וילון).

כאשר חיברתי את הטלויזיה באמצעות כבל קומפוזיט התקבלה תמונה יפה וללא פסים.

מה ניתן לעשות כדי לראות תמונה טובה בחיבור HDMI?

תודה,
מיכל
 

תתחדשי!
נשמע כמו "לולאת אדמה" או משהו בנידון.
הייתי מתקשר לשירות של קונקה, לברור הפיתרון.
 
תודה ליאור.

אני אפשנה אליהם ביום ראשון.

בינתיים ניסיתי לקרוא קצת על התופעה שציינת, ולפי מה שקראתי היו אמורים להיות לי בטלויזיה פסים שזזים. הפסים שאני רואה הם סטטיים. זה נראה כאילו שרואים דרג סורגים. אם מסתכלים מבעד לפסים רואים תמונה ממש ברורה.

האם זה עדיין נשמע כמו לולאת אדמה?
 
הייתי מנסה להחליף כבל או כניסה בטלויזיה.
יכול להיות שיש תקלה במכשיר דרך חיבור זה.
 

הייתי מנסה להחליף כבל או כניסה בטלויזיה.
יכול להיות שיש תקלה במכשיר דרך חיבור זה.

ניסיתי כבר להחליף חיבורים. התופעה לא נעלמה.

לגבי החלפת כבל - אין לי כבל אחר זמין כרגע. חיברתי בכבל חדש, אז לא נראה לי שזו הבעיה.
אני גם לא יכולה לבדוק חיבור של מכשיר אחר בעזרת אותו כבל, כי אין לי מכשיר אחר שניתן לחבר ב- HDMI.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור