שלט

  • פותח הנושא פותח הנושא han98
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

han98

חבר אתר
הודעות
30
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי lcd phlips 42pfl4675 , ובערך בדקות הראשונות לאחר שאני מדליק את הטלויזיה,אי אפשר לשלוט בה ולהעיבר את הווליום(עם שלט הוט) אלא רק כשמתקרבים קרוב לטלויזיה.
זאת אומרת בהתחלה טווח השלט קטן מאוד,ולאחר כמה דקות זה מסתדר ואפשר לשלוט בה גם ממרחק.
למה זה קורה ?
תודה
 

תקלה מוזרה, זה קורה גם עם השלט המקורי של המסך?
 
אז הבעיה אינה במסך, תבדוק את השלט של הוט, אולי סוללות, אולי משהו אחר
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור