LCD תמיכה למסך חתוך panasonic TX-32LX80

  • פותח הנושא פותח הנושא orengilor
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

orengilor

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,
לא מזמן קניתי מסך panasonic TX-32LX80 32 אינץ.
הבעיה היא שהמסך חתוך בקצוותיו, דבר המקשה על הצפייה.
המסך מחובר ללפטופ LG E310, ( מסך 13 אינץ). הרזולוציה בלפטופ: 800X1280.
הרזולוציה של המסך ה- LCD היא: 1360X768.

הלפטופ מחובר למסך בחיבור HDMI-HDMI.
המסך נחתך בכל מצבי התצוגה: (שכפול, מסך מורחב, ומסך אחד).

כבר הרבה זמן שאני מנסה לסדר את זה, ולאחר חיפוש נרחב באינטרנט ללא הצלחה, החלטתי לפנות אליכם.

כמו כן, הייתי רוצה להוסיף שהיה מקרה דומה כאן בפורום עם אותו סוג מסך, אך הבעיה לא נפתרה באותו אשכול.

תודה מראש,
אֹרן.
 

אתה לא יכול להגדיר 1360X768 ?
 
יכול, היא מוגדרת לרזולוציה הזו.
 
מקריאה בשרשור הקודם, לא ראינו שיש לה תמיכה ב- NR, כנראה מגבלה של הדגם.
הייתי מנסה גם דרך VGA.
 

אוקי, כלומר אין אפשרות אחרת?
אני רוצה להיות בטוח מכיוון הכבל שקניתי הוא 5 מטר, כך שאם אני קונה כבל אחרת אני רוצה לדעת שאין לי אפשרות אחרת...

תודה.
 
לא מצאנו פיתרון בפעם הקודמת, נסה לפנות ליבואן.
 
אוקי, תודה, ועוד שאלה קטנה, כאשר אני מחבר את הלפטופ לטלוויזיה, ורואה למשל סרט, הוא מעביר לי את הסאונד דרך הטלוויזיה, ואז נוצר מצב שאני שומע גם דרך הרמקולים של הטלוויזיה שהורסים לי מאוד את האיכות.
(הרמקולים הם: altec lansing MX5021)
האם יש דרך לבטל את זה?
 

דווקא, אצל פנסוניק, מצב JUST אינו מתייחס ל- EXACT SCAN, אלא זהו השם של מצב מתיחה חכמה (משידורי 4:3 אל 16:9).
אכן עשוי לבלבל.
 

דווקא, אצל פנסוניק, מצב JUST אינו מתייחס ל- EXACT SCAN, אלא זהו השם של מצב מתיחה חכמה (משידורי 4:3 אל 16:9).
אכן עשוי לבלבל.

תודה על העידכון
(חח כאילו שנושא ה-NR לא מספיק מסובך במסכיים)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור