מסך 32LX800 חדש וזליגת אור

  • פותח הנושא פותח הנושא kalda01
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kalda01

אוהב את התחום
הודעות
283
מעורבות
0
נקודות
0
לפני כחודשיים קניתי מסך LCD גודל 32 דגם TX-32LX800 תוצרת פנסוניק
שמתי לב לאחרונה שבתחתית המסך גם בצד ימין וגם בצד שמאל בערך 7 ס"מ מהפינה, יש כמו חצי עיגול שתמיד מואר באור לבן כאשר התמונה שחורה בחלק הזה של המסך.
אני מניח שמדובר בתופעה של זליגת אור, השאלה אם זה סביר שיקרה במסך חדש, האם יש סיכוי שזה יעלם, ואם לא מה ניתן לעשות?
האם ידוע מה מדיניות היבואן כלפי התופעה הזאת?
 

אכן נראה כמו זליגת אור, אני מניח שענין החלפה תלוי בחומרת הבעיה (מסכי LCD רבים סובלים מהתופעה הזו, אם כי ברמות חומרה שונות).
 
זליגת אור

אכן נראה כמו זליגת אור, אני מניח שענין החלפה תלוי בחומרת הבעיה (מסכי LCD רבים סובלים מהתופעה הזו, אם כי ברמות חומרה שונות).

זו לא בעייה שניתן לתקן במעבדות היבואן?
 
לפי מה שידוע לי אז לא, במקרים עם בעיה בולטת, בד"כ מחליפים מסך, למרות שכבר שמענו כאן על אנשים שקיבלו מסך חדש, אבל עם בעיה דומה...
 

היה אצלי הבוקר נציג יורוקום...לדעתי זה בכלל לא איש טכני אלא נהג שמוביל מסכים.
הוא הסתכל על הבעייה....אמר לי שאני צודק שיש 2 אזורים מוארים בתחתית המסך כשהרקע שחור מסביב,
ויצא החוצה להתייעץ טלפונית עם הממונים עליו.
אחרי זה נתן לי לדבר עם מישהו מהמעבדה שניסה להסביר לי שזה טבעי שיהיה אור במסכי LCD בגלל הפלוריסנט האחורי. אמרתי לו שבחנות באותו מסך שרכשתי לא הייתה בעייה כזאת.
בסוף הוא הציע שיקחו למעבדה...אז לא הסכמתי אם לא יביא לי מסך חלופי.
מאחר שדיי ברור שלתקן את זה הם לא יצליחו, אז איך אני נמנע ממצב שיביאו לי מסך משומש או מתצוגה או משהו כזה ?
האם כדאי לערב את החנות שהם סוכן רציני של יורוקום? (סטריאו סטאר בפתח תקווה)
 
לא מזיק לדבר עם החנות.
 
החשש שלי שיחליפו מסך ויביאו אחד יותר גרוע
יש משהו שניתן לשנות בהגדרות שיפחית את זליגת האור ??
 

הורדת עוצמת תאורה אחורית מפחיתה מהבעיה, אם כי אני לא בטוח שניתן לבצע זאת דרך התפריט הרגיל של המסך.
אולי דרך תפריט טכנאים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור