ניסיתי מספר פעמים לבקש חוות דעת על 46B750 סמסונג

  • פותח הנושא פותח הנושא ori
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ori

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
0
נראה שאף אחד לא מכיר את המכשיר,
האם יש משהו שאני מפספס ולא כדאי ללכת על ה LCD הזה?
האם הוא יקר מידי או שיש לו חסרונות שפספסתי?
או שהוא פשוט לא מומלץ?
הוא עדיין זול בכ 6000 ש"ח מה LED 46B7000
 

סמסונג חברה טובה ואין חשש לרכוש מוצרים שלהם.

מה הצפייה העיקרית שלך? {שידורי כבלים/יס או HD -משולב}?
 
יצא לי להתרשם ממנו באופן חלקי באירוע ההשקה, הקרינו שם רק סרטי HD, כך שההתרשמות לא ממש מקיפה את כל האספקטים.
הוא דגם בכיר בסדרה של סמסונג, האם התרדמת ממנו כבר בחנות, בצפיה עם שידורי SD ו- HD כאחד?
 
לדעתי בחירה מצויינת.אני שולח לך קישור יש שם מאמר רציני של 28 עמודים על המסך הזה,יש שם גם המון קישורים לביקורות בכל האתרים המקצועים בעולם.

http://www.avforums.com/forums/lcd-televisions/980811-samsung-b750-owners-thread.html

ומה ש cent אמרו על המסך הזה בכמה מילים......

The bottom line:
The Samsung LNB750 series can't beat the picture quality of the best plasmas and LED-based LCDs, but for a conventional LCD, it's one of the best we've tested.

http://reviews.cnet.com/flat-panel-...-6482_7-33490659.html?tag=centerColumnArea1.1

בהצלחה.
 

תודה על התשובות, בעיקר הלינקים,

אבל עדיין נראה שאף אחד לא רכש מסך כזה
 
ליאור - התמונה מרשימה גם של YES וגם HD

יצא לי להתרשם ממנו באופן חלקי באירוע ההשקה, הקרינו שם רק סרטי HD, כך שההתרשמות לא ממש מקיפה את כל האספקטים.
הוא דגם בכיר בסדרה של סמסונג, האם התרדמת ממנו כבר בחנות, בצפיה עם שידורי SD ו- HD כאחד?

ראיתי אותה ע"י ה 46B6000 בחנות ע"י קניון איילון (היות וה 6000 וה 7000 אמורות להיות עם אותם פרמטרים אני מתאר לעצמי שהתמונה זהה)
התמונה נראתה לי יותר עמוקה וחדה והצבעים חמים יותר (בהגדרות נראה לי שהכל זהה)
הבעיה שלא קיבלתי תגובה מכאלו שרכשו אותה ואני מתחיל לחשוב למה לא קונים אותה?
אולי בגלל שבתוספת קטנה ניתן לרכוש אתה 46B6000?
אני ממש לא יודע, קיויתי למצוא ולו אחד שרכש אותו ולשמוע חוות דעת.
 
אולי יש כאן אלמנט פסיכולוגי של "עדיף LED באותו המחיר", לא יודע לומר בדיוק.
נסה להשוות במקום נוסף שמחזיק את שני הדגמים (למרות שנראה לי שקשה למצוא חנות שמחזיקה את שני הדגמים).
 

ראיתי את שני הדגמים באלמ יד אליהו.

יש בחנות את ה LED46 7000
 
ראיתי את שני הדגמים באלמ יד אליהו.

יש בחנות את ה LED46 7000 ומעליה יש את ה46B750

לדעתי ה LED טובה יותר אבל לא מספיק בשביל לשלם את ההפרש הגדול הזה.

בהפרש כסף אני קונה PS3 אם הרבה משחקים וסרטים ב בלו ריי-:)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור