מחירים מופרזים לביטוח מוצר של טושיבה

  • פותח הנושא פותח הנושא בני בנקר
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

בני בנקר

אוהב את התחום
הודעות
82
מעורבות
0
נקודות
0
בבעלותי במשך שנתיים וחצי טלביזיה מתוצרת טושיבה,37WL68E .הביטוח שרכשתי בקנייה
עומד לפוג בעוד חצי שנה.התקשרתי לשירות לקוחות של טושיבה ונאמר לי שעבור שנה ביטוח
אצטרך לשלם 890 ש"ח ! ועבור שנתיים ביטוח 1500 ש"ח.
בעיני,זהו מחיר מופרז ביותר.הנימוק שקיבלתי למחיר הוא: "חלקי החילוף יקרים".
שאלה לי לנציג טושיבה: האם האמינות של מוצרי טושיבה כל כך נמוכה,שמצדיקה סכום
כזה לטלביזיה חדשה יחסית ?
 

שלום רב,
ברצוני לציין כי טושיבה משווקת מוצרים איכותיים ואמינים ביותר.
המכשיר שבבעלותך הינו בן 3-4 שנים, בזמנו מחירי החלפים היו גבוהים הרבה יותר ממה שמקובל היום.
החל מהשנה ניופאן הורידה בצורה משמעותית את מחירי הביטוח ( חידוש ) וזאת לאחר ביקור של טכנאי בבית לקוח שמאמת כי המוצר אכן במצב תקין.
 
מה באמת ?

שלום רב,
ברצוני לציין כי טושיבה משווקת מוצרים איכותיים ואמינים ביותר.
המכשיר שבבעלותך הינו בן 3-4 שנים, בזמנו מחירי החלפים היו גבוהים הרבה יותר ממה שמקובל היום.
החל מהשנה ניופאן הורידה בצורה משמעותית את מחירי הביטוח ( חידוש ) וזאת לאחר ביקור של טכנאי בבית לקוח שמאמת כי המוצר אכן במצב תקין.

אני מבין מהתשובה כי 890 ש"ח ביטוח לשנה זה מחיר מציאה אחרי הורדה משמעותית שאני צריך לשמוח ממנו...
אם טושיבה מיצרת מוצרים אמינים(המוצר בן שנתיים וחצי ולא 3-4),מדוע נדרשת פרמייה של 20% על ביטוח מכשיר ששווה היום פחות מ 5000 ש"ח ? כנראה אחד מכל חמישה מכשירים
צפוי להתקלקל,איזה אמינות ואיזה בטיח.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור