LCD פיליפס או סמסונג?

  • פותח הנושא פותח הנושא orensh69
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

orensh69

חבר אתר
הודעות
46
מעורבות
0
נקודות
0
1. Philips 42PFL5604
http://zap.co.il/model.aspx?modelid=729777
עולה בערך 5400.

2.
Samsung LA40B550 ממ..(40 אינצ') עולה 5300 שח
http://zap.co.il/model.aspx?modelid=732313

למרות שסמסונג 40 אינצ' ופיליפס 42 אינצ'..

מה עדיף לי לקחת מבין שניהם?? (צפיה רגיליה sd וממיר של יס מקס hd)
תודה.
 

2 הטלוויזיות דומות באיכותן
עפ"י נתונים תאורתיים יש עדיפות לפיליפס במעבד צבע 10 BIT

ממליץ לך לפנות לחנות ולראות בעניים את הערוצים SD +HD
 
במקרה הזה הפיליפס ללא ספק אבל כידוע תמונה שווה אלף מילים.
 
תודה!

עוד שאלה קטנה.
אם אני אקנה את הפול hd (סמסונג או פיליפס לא חשוב)
אני אראה פחות טוב בשידורים רגילים מה ready ?
או שזה לא יהיה קריטי...
כי הם עולים 5300 - 5400 הפול, והרדי של lg עולה גם אותו מחיר..כי אני רואה שידורים רגילים..

בהנחה שאתם רואים שידור רגיל sd ומציעים לכם טלויזיה full hd וready hd באותו מחיר..מה תקחו?
 

תתפלא לשמוע HDR רואים לפעמים יותר טוב טלויזיה SD +HD
על תשכח HDR רואים לפעמים 1080I תלוי בסוג
ושידורי הטלוויזיה עד 1080I
אז לשם מה FHD עבורך ?

שוב תבקש לראות את הערוצים בטלוויזיות בחנויות
 
פשוט קדמה, חשבתי שאם הם אותו מחיר אז עדיף את הפול, לא?..
למרות שאני לא צריך את הפול לשימושים שלי..
סתם שיהיה..שאם עוד שנה אקנה פלייסטיישן 3 או משהו כזה שיראו טוב יותר מהready
כי הם גם ככה אותו מחיר,

אבל אם אתה אומר שיראו פחות טוב מהפול..אז אולי אני ירד מזה..
 
פשוט קדמה, חשבתי שאם הם אותו מחיר אז עדיף את הפול, לא?..
למרות שאני לא צריך את הפול לשימושים שלי..
סתם שיהיה..שאם עוד שנה אקנה פלייסטיישן 3 או משהו כזה שיראו טוב יותר מהready
כי הם גם ככה אותו מחיר,

אבל אם אתה אומר שיראו פחות טוב מהפול..אז אולי אני ירד מזה..

שוב תבדוק בחנויות
יש אנשים ששים לב לבעיות ויש לא
ויתכן מאוד שאתה כן תאהב את FHD
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור