הדגמים החדשים של טושיבה דגם 635 מה ההבדלים

  • פותח הנושא פותח הנושא WIIP
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

WIIP

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
בין הסדרות של ה 42 איץ יש את ה AV -RV -ZV-XV
הבנתי שה-ZV -100 HZ וגם ה- XV -100 HZ
ושאר בדגמים לא 100HZ ...אבל הRV יותר יקר מ- ה-XV למה ?
והאים הדגמים בארץ
 

הסדר הוא כזה: AV - RV - XV - ZV - SV
RV כוללת Resolution+, חיישן תאורה Auto View וכניסת USB עבור צפיה בתמונות.
XV מוסיפה על זה 100Hz, כניסת כרטיסי זיכרון SD וגם מוזיקה דרך USB.
ZV כוללת פנל מתקדם יותר Full Glare וסריקת 200Hz
 
שאלה דגם XV ו ZV איזה פנל הם מישתמשים ידועה ש- לטושיבה אין פנלים
הם קונים .השאלה איזה פנל יש שם .כי בדגמים הישנים של טושיבה ב-42
איץ זווית הצפיה היתה צרה מאוד האם ראיתה את הדגמים החדשים בגודל 42
איץ ומתי זה מגיע לארץ ..
 
הסדרות נכנסות ארצה בהדרגה בימים אלו, סדרה A605 נכנסה ואחרות בעקבותיה.
 

שאלה האם את ראיתה את הדמים החדשים בפעולה? והדגמים אירופאים נכון?
אז הסדרות הטובות הם ZV ו- XV .לפי מה שהבנתי בה-USB הם מנגנים
גם DVX נכון ?
 
נערך לאחרונה ב:
גם אני ממתין לראות אותם...
הם אכן דגמים אירופאים.
ובסדרות XV / ZV / SV, ניתן לראות גם DivX דרך USB (מכונה Advanced USB).
 
גם אני ממתין לראות אותם...
הם אכן דגמים אירופאים.
ובסדרות הגבוהות, ניתן לראות גם DivX דרך USB (מכונה Advanced USB).
מה זה סדרות גבוהות ?פרט
 

מעניין לראות את הדגמים החדשים מול הסמסונג וסוני .. לשם השווה
 
כוללת פנל מתקדם יותר Full Glare
כשאתה אומר מתקדם יותר ומציין Full Glare , אתה מתכוון לתכונה ספציפית או טכנולוגיה מסויימת שמבדילה את סוג הפאנל הנ"ל מפאנלים אחרים ?
מה גם אם אפשר להתייחס לשאלה נוספת של פותח השירשור לגבי סוג הפאנל , היצרן לא רלוונטי אלא סוג הפאנל .
תודה .
 

מעניין שב2009 עוד טושיבה לא שינתה את צורתה ברגע שכול הטלויזיות דקות
יותר וזמן תגובה קצר יותר טושיבה בדגמים החדשים ב- XV ו ב ZV נשארה
עם אותו עובי וזמן תגובה של - 8 מלי.... נכון ? נציג ניופאן למה אתה לא עונה על השאלה של -UzerName בקשר למסך של הדגם ZV
 
קצת סבלנות לא תזיק... שבת היום
 
שבוע טוב,
לצערי, עדיין לא יודע לומר מהי טכנולוגיית הפאנל עצמו, ברגע שאדע, אפרסם כאן.
Full Glare מתייחס לסוג הציפוי של המסך, שאמור לספוג חלק מהתאורה בחדר ולהציג שחורים טובים יותר.
 

שבוע טוב,
לצערי, עדיין לא יודע לומר מהי טכנולוגיית הפאנל עצמו, ברגע שאדע, אפרסם כאן.
Full Glare מתייחס לסוג הציפוי של המסך, שאמור לספוג חלק מהתאורה בחדר ולהציג שחורים טובים יותר.
נו יש לך תשובה ועוד שאלה למה בדגמים החדשים של טושיבה
זמני התגובה על 8 מילי כי רוב הדגמים החדשים זמני התגובה הם פחות ..............
 
דגמים 40,46

אין לי עדיין תשובה, עוד לא ראיתי את הדגמים החדשים.


הם תמיד בטכנולוגית S-PVA
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור