חברה-מתי לדעתכם יגיעו הדגמים החדשים של 42 "פנסוניק"???

  • פותח הנושא פותח הנושא ביג בוס
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ביג בוס

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
אני מצפה בקוצר רוח לקנות פלזמה 42 מרחק הצפייה הוא כ-3.20 מטר. וכמו שהבנתי מ"חכמי-הדור" שהפנסוניק הוא מלך מלכי הפלמה לעת הזאת,ואמרו החברים שכבר יש דגמים חדשים-נו אז מתי ????ולדעתכם מה תהייה העלות של 42 החדשה? או שכדאי לקנות את pv-80 ? תודה מראש...
 

נערך לאחרונה ב:
אני חושב שפיוניר היא המלכה של הפלזמות אבל שוב תלך לראות ..ותתרשם!
 
יקח עוד כחודשים+ להגעת הדגמים החדשים.
 
הפלזמות החדשה של פנסוניק Z1 בשם "ויארה ריל-פרו4" יעלו לא מעט
46" למשל עולה באירופה 5.500 אירו. לפי ביקורות השחורים משתווים {כמעט} לפיוניר...:)
 

ה- Z1 (שראיתי אותה ב- CES) הוא הדגם היקר ביותר בסדרות החדשות.
הסדרות האחרות יהיו זולות בהרבה.
 
חברים- תודה על המשוב,ובכל זאת לדעתכם כדאי לחכות לדגמים החדשים (מהסידרה הבינונית) יחס עלות-תועלת?תודה מראש.
 

כל עוד אנחנו לא יודעים את המחירים הצפויים, איך אפשר לענות על זה?
 
בעוד 3 שבועות יגיעו הדגמים של פנסוניק-אני מקווה..

image.php
comment_spacer.gif
חברה-היום נכנסתי לחנות חשמל- ושאלתי לגבי הדגמים החדשים של פנסוניק- הם הרימו טלפון לסוכן (כמדומני של יורוקום, אך אני לא בטוח..)- ואני שוחחתי איתו ישירות,ונאמר לי שהסדרות החדשות שלהם-יגיעו תוך 3 שבועות מהיום -והציע לי שלא כדאי לקנות כעת שום דגם כי זה מתחלף.ושאלתי לגבי המחירים של הסדרה הבינונית שמקבילה ל-pv-80 ואמר לי ,שכנראה שהמחיר יהיה זהה-או שמקסימום יעלה 500 ש"ח יותר- ולכן המליץ לי שעדיף להתאזר בסבלנות-ולקנות דגם חדיש חדש ומחודש........
 
זאת הסיבה כניראה שיש היום כמה מבצעים על מסכי פנסוניק.
 

לפני חודש וחודשיים היו מבצעים אפילו יותר טובים :)
ושמדברים על 500 ש"ח יותר - יותר ממה? יותר ממחיר המבצע או יותר ממחיר המחירון :)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור