LCD שאלה בנוגע לאחריות

  • פותח הנושא פותח הנושא tapuz2004
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tapuz2004

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם אני חדש, נראה אחלה פורום..
בשעה טובה קניתי LG LH70YR סקרלט החדשה והיא עדיין בקופסא ממתינה לטכנאים שיבואו וירכיבו אותה- השאלה
האם יש בעייה לפתוח את המוצר לפני הטכנאים? - האם זה יאפשר להם התחמקות מאחריות או אם המוצר פגום אז התחמקות מהחלפה וכו'?
ושאלה נוספת האם יש איזשהו סיכוי שהמסך ינגן DIVX HD?

תודה רבה לעונים...
 

לכל יבואן יש מדיניות אחרת בנוגע לענין זה, האם ישנה התייחסות לזה בתעודת האחריות?

המסך ינגן דרך USB רק DivX SD, לא HD.
 
חח - כדי להסתכל בתעודת האחריות אני צריך לפתוח את האריזה..
היבואן כמובן הוא ח.י. אם מישהו מכיר את המדיניות
האם נראה לך שאי פעם יהיה עדכון כדי לאפשר DIVX HD? או שזה מצריך רכיבים אחרים?

תודה רבה על התגובה המהירה....
 
חח - כדי להסתכל בתעודת האחריות אני צריך לפתוח את האריזה..
היבואן כמובן הוא ח.י. אם מישהו מכיר את המדיניות
האם נראה לך שאי פעם יהיה עדכון כדי לאפשר DIVX HD? או שזה מצריך רכיבים אחרים?

תודה רבה על התגובה המהירה....

יש דבר כזה DIVX HD?

למיטב ידיעתי עדכונים שיוצאים ע''י החברה כן נכללים באחריות..
אבל יש פריצות מסוייימות (לדוגמא בסמסונג ה USB לא קורא דיווקס אז יש פירצה שאתה מתקין ואז זה כן קורא) שאם מתקינים אותם יורדת האחריות למיטב ידיעתי..

לא יודע אם זאת אופציה בשבילך..
אני אצלי בבית עשיתי רשת קווית (4 מחשבים) ואני יכול לנגן סרטים חופשי מהמחשב שלי ישר למחשב שליד הטלוויזיה = לטלוויזיה.. כמובן שזה כולל סרטי HD
 

המסך לא יוכל לנגן DIVX HD דרך USB, זה ידרוש כנראה שדרוג חומרה שלא ממש פרקטי לבצע.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור