O orias חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 0 29/4/09 #1 שלום, יש לי פלזמה חדשה של היטאצי 42" דגם E102A. חיברתי PS2 ואני רואה שחור לבן. מדוע?מה צריך לעשות כדי לראות צבעוני?
שלום, יש לי פלזמה חדשה של היטאצי 42" דגם E102A. חיברתי PS2 ואני רואה שחור לבן. מדוע?מה צריך לעשות כדי לראות צבעוני?
N noammm חבר אתר הודעות 17 מעורבות 0 נקודות 0 29/4/09 #2 אתה צריך כבל קומפוננט ולא להשתמש בכבל RCA הרגיל של המכשיר
פ פאדי חבר משקיען הודעות 643 מעורבות 1 נקודות 16 29/4/09 #3 נכתב ע"י noammm: אתה צריך כבל קומפוננט ולא להשתמש בכבל RCA הרגיל של המכשיר לחץ כדי להרחיב... זה לא קשור בכלל. תגיד לי מאיפה קנית את הטליוויזיה ומאיפה קנית את ה PS2 ?
נכתב ע"י noammm: אתה צריך כבל קומפוננט ולא להשתמש בכבל RCA הרגיל של המכשיר לחץ כדי להרחיב... זה לא קשור בכלל. תגיד לי מאיפה קנית את הטליוויזיה ומאיפה קנית את ה PS2 ?
O orias חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 0 29/4/09 #4 הקונסלוה מתאילנד ורשום עליה שיטת שידור - NTSC. הפלזמה מישראל כמובן
פ פאדי חבר משקיען הודעות 643 מעורבות 1 נקודות 16 29/4/09 #5 יכול היות שמשום מה הטליוויזיה שך אינה מולטיסיסטם (דבר שהוא מוזר) לכן אתה צריך ממיר NTSC TO PAL