PS2

  • פותח הנושא פותח הנושא orias
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

orias

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

יש לי פלזמה חדשה של היטאצי 42" דגם E102A.

חיברתי PS2 ואני רואה שחור לבן.

מדוע?מה צריך לעשות כדי לראות צבעוני?
 

אתה צריך כבל קומפוננט ולא להשתמש בכבל RCA הרגיל של המכשיר
 
הקונסלוה מתאילנד ורשום עליה שיטת שידור - NTSC.

הפלזמה מישראל כמובן
 

יכול היות שמשום מה הטליוויזיה שך אינה מולטיסיסטם (דבר שהוא מוזר) לכן אתה צריך ממיר NTSC TO PAL
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור